Denim & Water: Tα H&M στήνουν ένα πάρτι για την οικολογική τους συλλογή «Do Denim»

10494541_10152304161525913_8974048683312065917_nΜε αφορμή την συλλογή τους Η&Μ Do Denim, τα Η&Μ ετοιμάζουν ένα art exhibition party την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 6 το απόγευμα στο κατάστημα της Ερμού 54.

Σκοπός της ομαδικής έκθεσης #‎HMDenimArtFestival είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό, με ιδιαίτερη μάλιστα έμφαση στα στάδια με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις: Πρώτες ύλες Χρήση πελατών Παραγωγή υφασμάτων Σχεδιασμός Ανακύκλωση.  Πέντε ταλαντούχοι καλλιτέχνες από διάφορες εκφάνσεις της τέχνης (Cake a Wish, Ελευθέριος Αμπατζής, Στρατής Ταυλαρίδης, Kollektivemind*, Papairlines) καλούνται να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό μέσα από τη δική τους, ιδιαίτερη οπτική και τo καλλιτεχνικό τους πρίσμα.

Το event αυτό, που είναι και το πρώτο της φετινής σεζόν, αντιπροσωπεύει και τη στρατηγική που ακολουθεί η H&M σε σχέση με τη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Αυτό εξηγούν και στην αποκλειστική τους συνέντευξη οι Erik Karlsson (συντονιστής Περιβαλλοντολογικής Βιωσιμότητας) και John Loman (σχεδιαστής της H&M).

«Μαζί με τη WWF έχουμε αναπτύξει μια πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων και προσπαθούμε να την εφαρμόσουμε σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξιών μας. Αυτό περιλαμβάνει την αύξηση της ευαισθητοποίησης μεταξύ των συναδέλφων, των προμηθευτών και των πελατών μας ως προς τις επιπτώσεις στο νερό και τη συνεχή υλοποίηση δράσεων για τη μείωσή τους. Θα αναφέρουμε ένα μόνο παράδειγμα: δουλεύουμε για την παραγωγή τζιν που μπορεί να είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για το νερό, προκειμένου να επιτευχθεί η επιθυμητή εμφάνιση του προϊόντος. Χρειάζονται 10.850 λίτρα νερού για να παραχθεί ένα ζευγάρι τζιν. Με την εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών, οι προμηθευτές μας χρησιμοποίησαν περίπου 340 εκατομμύρια λιγότερα λίτρα σε σύγκριση με τις συμβατικές τεχνικές παραγωγής κατά τη διάρκεια του 2013 μόν2013 μόνο». 

716556_1264_501Πάμε να τους γνωρίσουμε:

Cake a Wish – Χριστίνα Βίδου

H ιδέα της να συνδυάσει τη ζαχαροπλαστική με το design πήρε σάρκα και οστά πριν από δύο περίπου χρόνια. Σήμερα το Cake a Wish αναλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερα projects και events, έχοντας ως στόχο να κάνει πραγματικότητα ακόμη και τις πιο δύσκολες «ζαχαροπλαστικές» ιδέες των πελατών του. Αrchitect – Ελευθέριος Αμπατζής Ύστερα από τις σπουδές αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο του Nottingham και στο Architectural Association στο Λονδίνο, ο Ελευθέριος Αμπατζής εργάστηκε σε διάφορα αρχιτεκτονικά γραφεία της αγγλικής πρωτεύουσας. Παράλληλα με την αρχιτεκτονική του σταδιοδρομία, δραστηριοποιείται στον χώρο του βιομηχανικού σχεδίου με προσωπικές συνεργασίες σε Ελλάδα, Αγγλία, Αμερική και Πορτογαλία.

Στρατής Ταυλαρίδης

Γεννημένος στη Θεσσαλονίκη, είναι απόφοιτος του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του ΑΠΘ (2013). Στο ενεργητικό του έχει ατομικές εκθέσεις, συμμετοχή σε Biennale, Ιnternational Art Festivals, performances καθώς και σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

kollektivemind*

Η αρχιτεκτονική ομάδα δημιουργήθηκε το 2009 από τις Ναταλία Γκιαούρη, Διονυσία Δασκαλάκη, Κέλλυ Μαυροματάκη, Βασιλική Μπακάλη, Πένυ Παπαργυροπούλου, Νάγια Τριτάκη και Χριστίνα Φραγγέτη, με στόχο τη διερεύνηση δράσεων κι εφαρμογών χωρικού χαρακτήρα. Papairlines Eίναι η πρώτη no-budget αεροπορική εταιρεία και ιδρύθηκε το 2011. Εκτελώντας πτήσεις με θέμα το Design, οι Ρapairlines χρησιμοποιούν μεταφορικά την έννοια του ταξιδιού για να συνδέσουν την αισθητική με τη χρηστικότητα, τη διαδικασία και το αποτέλεσμα, το στερεότυπο και την εξέλιξη, τη συμπεριφορά και το συναίσθημα.

Είσοδος ελεύθερη

H&M

Ερμού 54, Σύνταγμα