Ένας συντηρητής έργων τέχνης και πατέρας χάρισε στο δημοτικό σχολείο του παιδιού του υπέροχα έργα τέχνης!

Πολλοί γονείς, δωρίζουν στο σχολείο του παιδιού τους βιβλία, για να εξοπλίσουν τη σχολική βιβλιοθήκη. Άλλοι μπορεί να συνεισφέρουν με τις τεχνικές τους γνώσεις και να βελτιώσουν π.χ. τη μικροφωνική της αίθουσας εκδηλώσεων. Αυτός ο μπαμπάς, είχε μια άλλη σπουδαία ιδέα που αξίζει να βρει μιμητές!15ο

Όπως δημοσιεύει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, λοιπόν, ο κ. Γιώργος Μιχαηλίδης, επαγγελματίας συντηρητής έργων τέχνης, γέμισε τους τοίχους του 15ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, στο ιστορικό κέντρο της πόλης, με τριάντα οχτώ έργα τέχνης, χαρίζοντάς τους έτσι χρώμα και υπέροχες εικόνες!

Ο ίδιος, μάλιστα, έβαλε τα έργα σε κορνίζες, τα μετέφερε και τα τοποθέτησε μόνος του, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το σχολείο σε μια πρωτότυπη έκθεση με έργα τέχνης που τα παιδιά μπορούν να θαυμάζουν καθημερινά.

Μάλιστα, για να θυμίζει το σχολείο γκαλερί, κάτω από κάθε έργο τέχνης τοποθέτησε μια ταμπελίτσα με την ιστορία του ζωγραφικού έργου.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι είναι η δεύτερη φορά που ο ίδιος προχωράει σε τέτοια δωρεά, αφού τον περασμένο Μάιο έκανε κάτι ανάλογο σε ένα γυμνάσιο, όπου εκεί τοποθέτησε συνολικά πάνω από εβδομήντα έργα τέχνης μέσα στην κάθε τάξη του σχολείου.

Μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο κ. Μιχαηλίδης εξήγησε ότι με την χειρονομία του αυτή επιδιώκει να πάει κόντρα στις δυσκολίες της εποχής αλλά και στην κρίση που περνάει ολόκληρη η κοινωνία λόγω της πανδημίας. «Επιπλέον», συμπληρώνει, «μετά από τόσα χρόνια ως συντηρητής έργων τέχνης θέλησα να κάνω μια άυλη επένδυση δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν πιο κοντά στην τέχνη και στα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει».

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Μετά από μελέτη όλων των εσωτερικών κοινόχρηστων χώρων του σχολείου», σημειώνει ο κ. Μιχαηλίδης, «δημιουργήσαμε μία διαρκή έκθεση τέχνης, επιλέγοντας ένα συνδυασμό τριάντα οχτώ έργων, αντιπροσωπευτικά των πιο χαρακτηριστικών ρευμάτων και καλλιτεχνών. Παίρνοντας αυτή την πρωτοβουλία πιστεύω ότι όχι μόνο ομορφύναμε το χώρο όπου περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας τους τα παιδιά μας, αλλά συγχρόνως με την καθημερινή τους επαφή με την τέχνη, δίνουμε το έναυσμα για συζήτηση, δημιουργία, και διεύρυνση των οριζόντων τους».