Εργαζόμενη μητέρα: 4 πράγματα που πρέπει να κάνεις για τον εαυτό σου

Το να δώσεις λίγη προσοχή στον εαυτό σου ξεκινάει από το να προσέξεις το ίδιο σου το σώμα. Γι αυτό, 4 απλά tips είναι αρκετά (και χρονικά εφικτά) για να μην ξεχνάς ότι πέρα από όλους τους υπόλοιπους ρόλους σου, είσαι γυναίκα και νοιάζεσαι για την υγεία και την εικόνα σου.

Πηγαίνεις από meeting σε meeting όλη μέρα, τρέχεις για να προλάβεις προθεσμίες και πληρωμές κι έπειτα από μία τέτοια ημέρα (ή καλύτερα πολλές τέτοιες συνεχόμενες ημέρες) έχεις να ανταποκριθείς ευπρεπέστατα στην καθημερινότητά σου ως μητέρα.

Ο ιατρός Βιοπαθολόγος Μέριανος Ιωάννης Μ.D εξηγεί ότι το να είσαι επιτυχημένη, εργαζόμενη μητέρα σημαίνει:

• Να μην παραλείπεις ποτέ τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις

Και εδώ αναφερόμαστε από τις πιο καθημερινές εξετάσεις όπως οι αιματολογικές, μέχρι και εκείνες που σου φαίνονται περίπλοκες, όπως ένα τεστ δυσανεξίας βλέποντας στο αίμα σου αν υπάρχουν δυσανεξίες, όπως στην λακτόζη, στην κοιλιοκάκη, γλουτένη, αφήνοντας εκτός τις τροφές που θα σου υποδείξουν, και πώς τα αποτελέσματα του οποίου μπορούν να σε «σώσουν» γρήγορα και εύκολα από extra άσκοπες προσπάθειες απώλειας βάρους.

Επίσης, εξετάσεις πάνω σε ελλείψεις βιταμινών, μετάλων και ιχνοστοιχείων, οπότε και στο τι τροφές θα δώσουμε για να αποκατασταθούν οι ελλείψεις αυτές, καθώς και συγκεκριμένων ορμονών που παίζουν σημαντικό ρόλο στο πώς λειτουργεί ο οργανισμός και ο μεταβολισμός μας.

• Να μην παραλείπεις φρούτα από τη διατροφή σου

Εκεί κάπου ανάμεσα στο παιχνίδι και στην επιστροφή από τα φροντιστήρια, εξασκηθείτε στο να καταναλώνετε όλοι μαζί τα αγαπημένα σας φρούτα ανάλογα με την εποχή.

• Να μην αμφισβητείς τη δύναμη του πρωινού

Ακόμα και ένα λιτό μεν, αλλά περιεκτικό πρωινό, είναι αρκετό για να ξεκινήσει η μέρα όλων σας πιο υγιεινά. Και ναι, αξίζει τη θυσία του 20λεπτου ύπνου που θα χάσεις!

• Να απολαμβάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου δίπλα στα παιδιά σου

Δοκίμασε μία ώρα παιχνίδι με τα παιδιά 2-3 φορές την εβδομάδα ή 2 ώρες το Σαββατοκύριακο και είναι αρκετό για να συσφίξεις τις σχέσεις σου με παιδιά και σώμα. Ταυτόχρονα!

Γι αυτό λοιπόν, την επόμενη φορά που θα δυσανασχετήσεις για το χρόνο που έχεις χάσει με τον εαυτό σου, πάρε μια βαθιά ανάσα και ξεκίνα δυναμικά, όπως μόνο εσύ ξέρεις, να κατακτήσεις και πάλι τη σχέση σου με τον οργανισμό σου!