Φαγητό στο γραφείο και άλλα 5 λάθη που κάνουμε στη διατροφή μας

Good-vs.-bad-choice-womanΥπάρχουν πράγματα που κάνουμε χωρίς να τα σκεφτούμε και θα μπορούσαν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας. Από την κατανάλωση γευμάτων στο γραφείο μέχρι το αλκοόλ πριν τον ύπνο, υπάρχουν διατροφικές συνήθειες που πρέπει να αποβάλλουμε για να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Διαβάστε ποια είναι τα έξι πιο συχνά σφάλματα στα οποία υποπίπτουμε όσον αφορά τη διατροφή μας και προσπαθήστε να μείνετε μακριά από αυτά:

1. Δεν προγραμματίζετε τα γεύματα

Προσπαθήστε να προγραμματίσετε τα γεύματα της εβδομάδας από την Κυριακή. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι η κουζίνα σας είναι “εξοπλισμένη” με υγιεινά τρόφιμα, κατάλληλα για γρήγορα γεύματα ή σνακ π.χ. φασόλια, κατεψυγμένα λαχανικά, αυγά, γιαούρτι, φρούτα, στήθος κοτόπουλο.

2. Τρώτε υγιεινά μόνο μέσα στην εβδομάδα

Χρειάζεται να είστε συνεπείς όχι μόνο τις καθημερινές αλλά και τα Σαββατοκύριακα. Ακόμα κι αν πραγματικά επιθυμείτε να κάνετε μια “ατασθαλία”, φροντίστε να μην βγείτε εκτός ελέγχου. Προτιμήστε κάτι μικρό αλλά αρκετό για να ικανοποιήσει τη “λιγούρα” σας. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να ανταμείψετε τον εαυτό σας προσφέροντάς του, για παράδειγμα, μια υπηρεσία μασάζ αντί για φαγητό.

634636111911969788_952712063. Τρώτε μεσημεριανό στο γραφείο

Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το διάλειμμα σαν μια ευκαιρία να κινηθείτε. Ακόμα και 20 λεπτά περπάτημα μπορεί να κάνει θαύματα στη σωματική και ψυχική υγεία σας. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανό να αποκτήσετε υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και χαμηλά επίπεδα βιταμινών, αντίστοιχα.

4. Πίνετε κρασί πριν τον ύπνο

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το κρασί με ένα ρόφημα χαμηλών θερμίδων, όπως για παράδειγμα το τσάι. Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε με τίποτα να αποχωριστείτε την αγαπημένη σας συνήθεια, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε μικρότερο ποτήρι. Αυτό θα σας βοηθήσει να πίνετε μικρότερη ποσότητα από το αγαπημένο σας κρασί κάθε φορά.

5. Δεν πίνετε αρκετό νερό

Προσπαθήστε να πίνετε νερό κάθε φορά που τρώτε ή γυμνάζεστε. Αυτό θα σας βοηθήσει να φτάσετε πιο κοντά στον καθημερινό στόχο σας, δηλαδή περίπου στα 2 λίτρα νερού κάθε μέρα. Επίσης, μια καλή ιδέα θα ήταν να έχετε μαζί σας, όπου κι αν πάτε, ένα μπουκάλι νερό για να μπορείτε να πίνετε καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

6. Προσθέτετε αλάτι σε όλα

Καλό θα ήταν να απομακρύνετε τον οργανισμό σας από το αλάτι, χρησιμοποιώντας βότανα ή χυμό λεμονιού. Εάν είστε αρκετά γενναίοι, θα μπορούσατε να βγάλετε εντελώς το αλάτι από τη διατροφή σας και με τον καιρό θα προσαρμοστείτε και θα ξεχάσετε ότι το χρησιμοποιούσατε παλαιότερα.