Δευτέρα 22 Ιουνίου, 23:04
Array
(
    [category] => Αποδράσεις - Ταξίδια
    [link] => https://www.infokids.gr/category/psychagogia/apodraseis-taksidia/
    [id] => 67
)

«Φύγαμε για το πρώτο μας ταξίδι»: Η Γιούλικα Σκαφιδά και ο 2 μηνών γιος της ταξιδεύουν μαζί για πρώτη φορά

Πού πήγαν μητέρα και γιος; Όσα μοιράστηκε η ίδια.

«Επιστρέφουμε σπίτι. Με τη βαλίτσα μας γεμάτη αγάπη, χαρά και ευγνωμοσύνη.
Για όλα», είχε γράψει η Γιούλικα Σκαφιδά λίγο πριν φύγει από το μαιευτήριο, πριν από δύο μήνες.

Με τις ίδιες «αποσκευές», η ηθοποιός πραγματοποιεί το πρώτο της ταξίδι μαζί με τον γιο της, τον Άγγελο – όπως αποκάλυψε η ίδια.

Μητέρα και γιος αναχωρούν για την πρώτη τους εκδρομή, ενώ η ηθοποιός μοιράζεται την πρώτη τους εμπειρία μέσα από ένα story. Σε αυτό, δημοσιεύει μια φωτογραφία με ένα χνουδωτό ολόσωμο κορμάκι, ενώ στο βάθος φαίνεται αχνά ο μικρούλης.

“Ξεκινήσαμε το πρώτο μας ταξίδι! Με στιλ,” γράφει, ενώ σε επόμενο Instagram story αποκαλύπτει πως κατευθύνονται προς την Καλαμάτα, τη γενέτειρά της.

Διαβάστε επίσης:

Η ψυχολόγος Ελίνα Κεπενού για τη βία και την εγκληματικότητα στις μικρές ηλικίες

Νιώθουμε ακόμα; Το παράδοξο φαινόμενο στους νέους – η αυτοκαταγραφή και δημοσίευση βίας

Panic button: Η κυβέρνηση μελετάει σχέδιο για την προστασία των ανήλικων

Ροή Ειδήσεων