Πού πήγαν μητέρα και γιος; Όσα μοιράστηκε η ίδια.
«Επιστρέφουμε σπίτι. Με τη βαλίτσα μας γεμάτη αγάπη, χαρά και ευγνωμοσύνη.
Για όλα», είχε γράψει η Γιούλικα Σκαφιδά λίγο πριν φύγει από το μαιευτήριο, πριν από δύο μήνες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με τις ίδιες «αποσκευές», η ηθοποιός πραγματοποιεί το πρώτο της ταξίδι μαζί με τον γιο της, τον Άγγελο – όπως αποκάλυψε η ίδια.
Μητέρα και γιος αναχωρούν για την πρώτη τους εκδρομή, ενώ η ηθοποιός μοιράζεται την πρώτη τους εμπειρία μέσα από ένα story. Σε αυτό, δημοσιεύει μια φωτογραφία με ένα χνουδωτό ολόσωμο κορμάκι, ενώ στο βάθος φαίνεται αχνά ο μικρούλης.


Διαβάστε επίσης:
Η ψυχολόγος Ελίνα Κεπενού για τη βία και την εγκληματικότητα στις μικρές ηλικίες
Νιώθουμε ακόμα; Το παράδοξο φαινόμενο στους νέους – η αυτοκαταγραφή και δημοσίευση βίας
Panic button: Η κυβέρνηση μελετάει σχέδιο για την προστασία των ανήλικων
