- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

“Μέχρι προχθές επιτρέπατε το συγχρωτισμό 9 ατόμων από 2 οικογένειες και τώρα δεν σας απασχολεί αυτός 25 οικογενειών σε μια τάξη;”

Άνοιγμα σχολείων λοιπόν. Να ξεκινήσουμε από το πόσο σημαντικό είναι να ανοίξουν τα σχολεία… [2]Ναι... Είναι πολύ σημαντικό!

Για όλους και κυρίως για τα παιδιά! Και ακόμα περισσότερο για τα μικρά παιδιά!

Αλλά να ανοίξουν απλά για να ανοίξουν;

Ή να ανοίξουν με ασφάλεια; Με ασφάλεια για όλους βέβαια!

Για παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς ( επειδή δεν αναφέρεται πουθενά η ασφάλεια των εκπαιδευτικών).

Τα ερωτηματικά είναι πολλά και προκύπτουν καθημερινά.

Αυτά είναι τα 7 ερωτήματα που προκύπτουν από τα μέτρα προστασίας για την επαναλειτουργία των σχολείων

1. Γιατί χωριστές είσοδοι (Όχι ότι έχουμε κιόλας) και κυλιόμενο ωράριο προσέλευσης;

Απάντηση: Για να μη γίνει μετάδοση ανάμεσα στους συνοδούς που θα βρεθούν για κάποια λεπτά στην είσοδο – έξοδο των σχολείων με μάσκες και κρατώντας αποστάσεις ως ενήλικες. Άρα … Τα παιδιά που θα μπουν στο σχολείο όπου θα παραμείνουν από 5-8 ώρες φοβάστε κύριοι του υπουργείου και είναι λογικό ότι θα συνοδεύονται από ενήλικα που θα έχει τον ιό και θα τον μεταδίδει.

Άρα μπορεί να τον μεταδίδει και το παιδάκι που συνόδευε! Γιατί τα παιδιά μεταδίδουν. Και μπορεί να μεταδώσουν σε συμμαθητές και εκπαιδευτικούς. Και από το σχολείο να μεταδώσουν στο σπίτι!

Κυλιόμενο ωράριο: Παιδί που έρχεται πριν ή μετά το δικό του ωράριο; Το δεχόμαστε; Του λέμε περίμενε μέχρι να έρθει η ώρα σου; Αν έρθει καθυστερημένο του λέμε έληξε ο χρόνος σου; Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και στην αποχώρηση.

2. Γιατί μέχρι προχθές επιτρέπατε το συγχρωτισμό μέχρι 9 ατόμων από 2 οικογένειες και τώρα δεν σας απασχολεί ο συγχρωτισμός 20 – 25 οικογενειών μέσω των μαθητών; [3]

που αν το αναλογιστούμε πρέπει να πολλαπλασιάσουμε κάθε οικογένεια επί 2 επί 3 ή επί 4 οικογένειες με τις οποίες ήρθαν σε επαφή ή εξακολουθούν να έρχονται;

3. Έχετε αναλογιστεί ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πηγαινοερχονται σε 4 και σε 5 διαφορετικά σχολεία με ό, τι αυτό συνεπάγεται;

4.Έχετε σκεφτεί άραγε ότι είναι Γενάρης; Η εποχή των λοιμώξεων;

5.Πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα παράθυρα λέει το πρωτόκολλο. [4]

Και έτσι είναι γιατί αλλιώς 20 – 25 άτομα σε 40 τ.μ πώς θα προστατευτούμε; Ειδικά την ώρα του φαγητού που όλα τα παιδιά επί μισή ώρα δε φοράνε μάσκα και είναι το ένα δίπλα στο άλλο. Αλλά στα σχολεία μας που μπάζουν από παντού ξέρετε τι σημαίνει ανοιχτό παράθυρο το Γενάρη; [5]

6. Γιατί τόση πρεμούρα να ανοίξουμε τη Δευτέρα πριν δούμε τις επιπτώσεις από το συγχρωτισμό της Πρωτοχρονιάς; [6]

Δεν θα έπρεπε να περιμένετε τουλάχιστον μία εβδομάδα για να δείτε την εξέλιξη της κατάστασης; Γιατί τόση βιασύνη όταν στα Νοσοκομεία και στις εντατικές επικρατεί το αδιαχώρητο;

7.Στην ατομική ευθύνη των γονέων και των εκπαιδευτικών να αναφέρουν οποιαδήποτε επαφή με κρούσμα και να τηρούν όλα τα μέτρα προστασίας δικής τους και των άλλων θεωρώ περιττό να αναφερθώ!

Είναι εκ των ουκ άνευ! Όπως επίσης ότι παιδί με οποιοδήποτε σύμπτωμα ή αδιαθεσία δεν έρχεται στο σχολείο!

Θέλουμε να ανοίξουν τα σχολεία μας με ασφάλεια για όλους! [7]

Πώς; Έχουν γίνει πολλές προτάσεις από πέρυσι.

Το πιο σημαντικό είναι ο μικρός αριθμός παιδιών που αφού δεν έγινε όταν έπρεπε θα μπορούσατε να εφαρμόσετε το μοντέλο του Ιουνίου μέχρι να δούνε την εξέλιξη της πανδημίας!

Γιατί είναι προτιμότερο να έρχονται τα παιδιά εκ περιτροπής από το να αναγκαστείτε να τα ξανακλείσετε!

Για την καθαριότητα που είναι το άλλο τεράστιο κομμάτι εμείς είμαστε από τους πολύ τυχερούς που δεν έχουμε πρόβλημα!

Το αντίθετο θα έλεγα… Αλλά δεν ξέρω αν αυτό ισχύει παντού! Η θέση όλων μας είναι μέσα στις τάξεις!

Αλλά να νιώθουμε ασφαλείς! Όλοι μας! Γιατί θέλουμε και εμείς πολύ την φυσική μας επικοινωνία με τα παιδιά!

Αυτή είναι η θέση μας! Μαζί τους μέσα στην τάξη! Και για να προλάβω…

Όχι! Δεν καθόμασταν! Δουλεύαμε 12 ώρες τη μέρα… Σχολείο το πρωί … Webex μετά και προετοιμασία του επόμενου μαθήματος [8]στη συνέχεια και σχεδόν κάθε μέρα ένα δίωρο σεμινάριο!

Αριάδνη Ευαγγελοπούλου [9]

Νηπιαγωγός