Γυμναστείτε από τον καναπέ σας

side_crunchesΠοιος είπε ότι η σωστή γυμναστική γίνεται μόνο στο γυμναστήριο; Τώρα μπορείτε να γυμναστείτε εύκολα και γρήγορα από τον καναπέ του σπιτιού σας αρκεί να το πάρετε απόφαση!

Σφίξτε την κοιλιά:

Ξαπλώστε στον καναπέ και λυγίστε τα γόνατά σας. Tοποθετήστε το ένα πόδι πάνω στο άλλο ενώ τα χέρια σας στηρίζουν το κεφάλι. Σηκώστε αργά το κεφάλι, τους ώμους και το πάνω μέρος του κορμού σας (η πλάτη σας να παραμένει κολλημένη στον καναπέ). Μείνετε ψηλά μέχρι να νιώσετε ένα έντονο κάψιμο στους κοιλιακούς και χαλαρώστε. Όσο πιο μαλακός είναι ο καναπές, τόσο πιο αργά θα νιώσετε το κάψιμο στην περιοχή των άνω κοιλιακών.

couchexercises.jpeg.size.xxlarge.letterboxΓραμμώστε τα πόδια σας

Ξαπλώστε ανάσκελα στον καναπέ, τοποθετώντας τα χέρια κάτω από τους γλουτούς και τα πόδια λυγισμένα. Ανασηκώστε τα πόδια και κρατήστε τα στον αέρα. Λυγίζοντας τα ελαφρά, αρχίστε να τα σταυρώνετε. Όσο μεγαλύτερο το άνοιγμα και το κλείσιμο, τόσο καλύτερα.