- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

H Mattel λανσάρει κούκλες ουδέτερου φύλου και οι γονείς διχάζονται

Στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας που γίνεται στον δυτικό κόσμο να καταρριφθούν τα στερεότυπα ανάμεσα στα δύο φύλα και τα παραδοσιακά ταμπού, ως προς τα παιχνίδια που πρέπει να επιλέγουν τα παιδιά ανάλογα με το φύλο τους, η Mattel, η εταιρία που δημιούργησε την Barbie, λανσάρει τώρα την πρώτη κούκλα ουδέτερου φύλου.

«Τα παιχνίδια αποτελούν αντανάκλαση της κουλτούρας μας και καθώς ο κόσμος συνεχίζει να τιμά την θετική επίδραση της συμπερίληψης, νιώσαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε μια σειρά από κούκλες χωρίς ταμπέλες», είπε χαρακτηριστικά η Kim Culmone, Αντιπρόεδρος της Mattel Fashion Doll Design.

Οι πολύπλευρες αυτές κούκλες είναι διαθέσιμες σε διάφορες αποχρώσεις δέρματος. Μπορούν να στυλιζαριστούν με μακριά ή κοντά μαλλιά και να φορέσουν είτε παντελόνι, είτε φούστα, είτε ό,τι άλλο θέλουν. Και όπως σημείωσε το περιοδικό TIME «τα χείλη τους δεν είναι παραγεμισμένα, οι βλεφαρίδες τους δεν είναι μεγάλες και στριφογυριστές. Τα ζυγωματικά δεν είναι τόσο έντονα. Δεν έχουν μεγάλο στήθος, όπως οι Barbie, ούτε φαρδιούς ώμους, όπως ο Ken».

Είναι αρκετό καιρό τώρα που οι γονείς προσπαθούν να αποφύγουν τα στερεότυπα όταν αγοράζουν παιχνίδια για τα παιδιά τους και οι μεγάλοι κατασκευαστές φαίνεται πως «άκουσαν» αυτή την ανάγκη. Έτσι, όπως η Disney έχει απαγορεύσει πλέον τις επιγραφές «για αγόρια» και «για κορίτσια» στις ταμπέλες των κουστουμιών της, καλώντας τα κορίτσια να ντυθούν ακόμα και HULK αν το επιθυμούν, έτσι και η Mattel σταμάτησε να χωρίζει τα παιχνίδια της σε «αγορίστικα» και «κοριτσίστικα».

Οι νέες αυτές κούκλες, λοιπόν, έχουν ξεκινήσει ήδη να πωλούνται στην Αμερική προς 29,99 δολάρια ανά τεμάχιο, με το σλόγκαν: «Μια σειρά από κούκλες σχεδιασμένη για να αφήνει έξω τις ταμπέλες και να καλεί όλους μέσα στο παιχνίδι». Η Mattel γνωρίζει καλά ότι με αυτή την κίνηση πολλοί θα είναι οι γονείς που θα αντιδράσουν –έρευνα που έγινε έδειξε ότι μόνο το 64% των γονιών επιτρέπει στα αγόρια να παίζει με παιχνίδια με τα οποία παίζουν τα κορίτσια. Ωστόσο, ελπίζει ότι ο κόσμος προχωρά προς αυτή την κατεύθυνση και ποντάρει  στο 76% των γονιών (της ίδιας έρευνας) που δεν βάζει κανέναν περιορισμό στα παιδιά ως προς τα παιχνίδια που θα επιλέξουν.

Δείτε το σχετικό promo-video:

Creatable World [2]

In our world, dolls are as limitless as the kids who play with them. Introducing #CreatableWorld, a doll line designed to keep labels out and invite everyone in. #AllWelcomeShop now: http://bit.ly/CWMattel

Gepostet von Mattel [3] am Dienstag, 24. September 2019