Η εμβληματική διαφήμιση της Coca-Cola παίζεται από το 1995
Δεν νοούνται Χριστούγεννα, αν δεν εμφανιστεί στους δέκτες η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola, αφού έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη διαφήμιση των γιορτών.
Η Coca Cola χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να επαναφέρει την εμβληματική διαφήμισή της για τα Χριστούγεννα που προβλήθηκε για πρώτη φορά πριν από τρεις δεκαετίες.
Η εταιρία έχει προσθέσει μια μοντέρνα πινελιά στην εμβληματική διαφήμιση της Coca Cola με το τραγούδι «Holidays Are Coming», η οποία παίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από το 1995.
Μια νέα έκδοση της θρυλικής διαφήμισης, 16 δευτερολέπτων, βγήκε στις τηλεοπτικές οθόνες αυτή την εβδομάδα και περιλαμβάνει την ίδια εμβληματική μελωδία και τα πλάνα με τα κόκκινα φορτηγά της Coca Cola να περνούν μέσα από μια χιονισμένη και στολισμένη πόλη.
Ωστόσο, στο σημείο που στο πρωτότυπο έπαιζαν πραγματικοί ηθοποιοί και φορτηγά που ζύγιζαν δύο τόνους και ήταν στολισμένα με χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, αυτή η διαφήμιση έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι τίποτα από όσα βλέπουμε δεν γυρίστηκε στην πραγματικότητα.
Η εταιρία μάλιστα δήλωσε είπε ότι η νέα διαφήμιση είναι ένας «αποτελεσματικός» τρόπος εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων και έχει ήδη επιτυχία στο κοινό.
Ο Javier Meza, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της ΕΕ στην Coca-Cola, δήλωσε ότι η εταιρεία ήθελε να προσαρμοστεί στη «σημερινή εποχή», με τη χρήση μιας διαφορετικής τεχνολογίας.
Δήλωσε χαρακτηριστικά στο Marketing Week: «Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας: “Εντάξει, πρέπει να το κάνουμε αυτό με την τεχνητή νοημοσύνη”. Συνοπτικά σκεφτήκαμε ότι “θέλουμε να φέρουμε το “Holidays Are Coming” στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε το ΑΙ ως λύση για αυτό».
Πηγή: Daily Mail