Η Μάντη Περσάκη μάς δείχνει ασκήσεις που θα δυναμώσουν το σώμα στην εγκυμοσύνη

Περιμένετε το μωράκι σας και δεν θα μπορούσατε να είστε πιο χαρούμενη! Επειδή, όμως, η εγκυμοσύνη φέρνει ορισμένες αλλαγές στο σώμα της γυναίκας, επιθυμείτε να «παραμείνετε» σε φόρμα, αλλά να είστε και δυνατή για να υποδεχθεί το σώμα σας σωστά το μωράκι σας!

Η γνωστή γυμνάστρια, Μάντη Περσάκη, μάς υποδέχθηκε στο νέο της χώρο στον Άλιμο και με τη βοήθεια της εγκυμονούσας στο δεύτερο παιδάκι της, Έλενας, μάς έδειξαν ορισμένες δυναμικές και διατατικές ασκήσεις για όλο το σώμα! Όπως τόνισε η Μάντη, είναι καλύτερο να κάνουμε τις συγκεκριμένες ασκήσεις με έναν βοηθό (γυμναστή) και αφού πρώτα έχουμε συζητήσει με τον γιατρό μας!

manti_elena1-630x1084

Εκείνο που ήθελα να μάθω εγώ, που δεν περιμένω παιδάκι, είναι γιατί και πώς το pilates θα βοηθήσει μια μέλλουσα μαμά! Η Μάντη, η οποία ασχολείται χρόνια με τον αθλητισμό και κυρίως με αυτού του είδους τις ασκήσεις και έχοντας η ίδια γίνει μαμά πρόσφατα, απαντά με σιγουριά: «Είναι μια ήπιας μορφής άσκηση, η οποία δεν επιβαρύνει το σώμα και δεν ενέχει τον κίνδυνο κραδασμών. Η γυναίκα εκείνη που θα επιλέξει το pilates θα βοηθήσει την ορθοσωμία της και τη φυσική της κατάσταση. Επιπλέον, θα δυναμώσει τους μυς του περινέου, οι οποίοι είναι και εκείνοι που βοηθούν στη γέννα! Το καλό, επίσης, είναι ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα εκγύμνασης θα την βοηθήσει να μην πάρει πολλά παραπάνω κιλά!».

Αφού, λοιπόν, μάθαμε πώς ωφελεί το pilates ας δούμε και τις ασκήσεις που προτείνει η Μάντη!

Διαβάστε τη συνέχεια στο infowoman.gr