Η πρωτότυπη διαφήμιση της Gucci

gucci_news2c

Για το 2013, η ιταλική φίρμα ρούχων Gucci σκέφτηκε έναν πρωτότυπο τρόπο να προωθήσει τη νέα της συλλογή Cruise Collection. Η καλλιτεχνική διευθύντρια του ομίλου Frida Giannini συνεργάστηκε με το φημισμένο γιαπωνέζο κομίστα Hirohiko Araki για τη δημιουργία μιας σειράς από φιγούρες manga, που θα στολίσουν τις βιτρίνες των καταστημάτων διεθνώς. Η Gucci είχε ξανασυνεργαστεί στο παρελθόν με το συγκεκριμένο καλλιτέχνη, το Σεπτέμβριο του 2011, αλλά η συνεργασία αφορούσε την επέτειο των 90 ετών από την ίδρυση της φίρμας και τα σκίτσα του καλλιτέχνη φιλοξενήθηκαν μόνο στο κατάστημα του Τόκιο. Αυτή τη φορά, η συνεργασία αφορούσε όλα τα καταστήματα διεθνώς για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.

Για τους σκοπούς της συνεργασίας, ο Araki δημιούρησε μια ιστορία με τίτλο “Jolyne, Fly High with Gucci”, όπου η κεντρική ηρωίδα είναι μια μαθήτρια που κληρονομεί από τη μητέρα της ένα ενθύμιο από την προσωπική της συλλογή με αντικείμενα και ρούχα της φίρμας. Σε μια αναζήτηση της ταυτότητας του αντικειμένου η πρωταγωνίστρια εμπλέκεται σε μια περιπέτεια μυστηρίου που ανατρέχει την ιστορία του οίκου και έχει συμβολικές αναφορές στο μοτίβο με τα λουλούδια που έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά ρούχα κι αξεσουάρ της Gucci.

gucci_news2

Ο Araki είπε πως από την πρώτη στιγμή που είδε τα σχέδια που του έδειξε η Giannini εμπνεύστηκε από τα έντονα χρώματα της συλλογής και πως η εξέλιξη της ιστορίας ήρθε πολύ εύκολα. Η ιστορία φιλοξενήθηκε και στο γιαπωνέζικο περιοδικό SPUR, όπως και μια συνέντευξη του καλλιτέχνη που μιλά για τις ιδιαιτερότητες της συνεργασίας. Από την πλευρά της Gucci η Giannini δήλωσε πως ο δυναμισμός των χαρακτήρων που σχεδιάστηκαν ξαφνιάζει τους περαστικούς και προσελκύει το ενδιαφέρον του