Καιρός για δίαιτα; Βάλτε στη διατροφή σας τη βρώμη

lanes_1359287534_news

Αν μετά το Πασχαλινό τραπέζι, τα ρούχα σας σας στενεύουν, ή αν έτσι κι αλλιώς προγραμματίζατε να κάνετε δίαιτα ενόψει καλοκαιριού, μην ξεχάσετε να εντάξετε στη διατροφή σας τη βρώμη.

Με γάλα, με γιαούρτια, με μέλι και φρούτα, ή και σκέτη, η βρώμη θα σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά χωρίς να πεινάτε.

Το φυσικό αυτό προϊόν είναι μία άριστη πηγή φυτικών ινών, επιβραδύνει την διαδικασία της πέψης, και παρατείνει το αίσθημα πληρότητας στο στομάχι μας.

Επιπλέον, είναι πλούσια σε πρωτεΐνες που μας παρέχουν ενέργεια και δεν πρέπει να λείπουν από καμία δίαιτα.

Θυμηθείτε όμως ότι η βρώμη συμβάλει και στη μείωση της χοληστερόλης. Μειώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στον οργανισμό μας και σύμφωνα με ιατρικές έρευνες, η βρώμη βρίσκεται στις top 5 τροφές για τη σταθεροποίηση και τη μείωση της κακής χοληστερόλης.

Εντάξτε λοιπόν τη βρώμη, στο πρωινό, το μεσημεριανό, το κολατσιό και το βραδινό σας για να αδυνατίσετε εύκολα, υγιεινά και θρεπτικά.

Κι αν θέλετε, χρησιμοποιήστε τη ακόμη και στα μπιφτέκια, αντί για ψωμί.