Κεραμέως: “Η πανδημία δεν σταματά την Παιδεία” – Έχει εξασφαλιστεί η πρόσβαση των μαθητών στην τηλεκπαίδευση

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, απάντησε σήμερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κρίτωνα Αρσένη (ΜέΡΑ25) αναφορικά με το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τις ελλείψεις σε τεχνικό εξοπλισμό που αντιμετωπίζουν μαθητές από οικονομικά αδύναμες οικογένειες καθώς πολλοί εξ αυτών δεν διαθέτουν laptop ή tablet ενώ ορισμένοι δεν διαθέτουν ούτε καν σύνδεση στο διαδίκτυο.

Δωρεάν η παρακολούθηση της τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου

Κατόπιν σχετικού αιτήματος των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους Cosmote, Vodafone, Wind, Forthnet, εξασφαλίσθηκε ότι η υφιστάμενη πρόσβαση μέσω τηλεφώνου (call in) στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex θα είναι πλέον και αυτή δωρεάν. 

Έχει εξασφαλιστεί η πρόσβαση των μαθητών στην τηλεκπαίδευση

Έτσι, για την περαιτέρω ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης όλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έχουν ήδη εξασφαλισθεί:

  • περισσότερες από 90.000 φορητές συσκευές (λάπτοπ, τάμπλετ) για μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσω ΕΣΠΑ και ιδιωτικών δωρεών
  • δωρεάν χρήση πλατφορμών σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
  • δωρεάν δεδομένα (data) για όσους συνδέονται στις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας,
  • δωρεάν τηλεφωνική κλήση για όσους συνδέονται με την πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex μέσω κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.

Οι δηλώσεις της Νίκης Κεραμέως

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενισχύσουμε την ισότιμη, απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των μαθητών και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εξαλείφοντας τυχόν εμπόδια που μπορεί να προκύψουν, αναζητώντας βέλτιστες λύσεις για όλους. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εποικοδομητική συνεργασία. Ευχαριστούμε επίσης τους παρόχους τηλεφωνίας, τους επώνυμους και ανώνυμους δωρητές, που, με προσωπική προσφορά ή μέσω της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους, συμβάλλουν στην αδιάλειπτη συνέχιση της  μαθησιακής διαδικασίας και αποτελούν θετικό παράδειγμα. Σε αυτόν τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί. »