“Ο γιος μου πηγαίνει Β Δημοτικού και πραγματικά δυσκολεύεται πολύ στο σχολείο, είμαι όμως διστακτική στο να ζητήσω να εξεταστεί για μαθησιακές δυσκολίες [2]. Δεν θέλω να αντιμετωπίσει το στίγμα που συνεπάγεται η ετικέτα των μαθησιακών δυσκολιών. Τι να κάνω;”
Απαντά η Αλίκη Κασσωτάκη Λογοπεδικός /Επιστημονική Συντονίστρια Κέντρων ikid [3]
Αν ο γιος σας δυσκολευόταν να αναπνεύσει, αν είχε άσθμα ή κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας δεν θα διστάζατε να το ερευνήσετε, σωστά; Και αν τα μάτια του αλληθώριζαν καθώς έβλεπε τηλεόραση ή είχε πρόβλημα να πιάσει την μπάλα που του πετούσαν, δεν θα ήσασταν απρόθυμη σχετικά με το να ελεγχθούν τα μάτια του από κάποιον ειδικό, έτσι δεν είναι; Το να χρησιμοποιεί κανείς μια συσκευή για εισπνοές ή να φοράει γυαλιά είναι παρόμοιο με κάποιον που προσπαθεί να βρει τρόπο να πετύχει, να ανταγωνιστεί και να διαπρέψει σε διαφορετικές σχολικές εργασίες.