Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποια είναι η κατάλληλη διατροφή για αψεγάδιαστη -χωρίς ρυτίδες- επιδερμίδα;

Ποια είναι η κατάλληλη διατροφή για αψεγάδιαστη -χωρίς ρυτίδες- επιδερμίδα;

nutrition-tipsΜια συνεπής ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας που περιλαμβάνει πλήθος αντιγηραντικών προϊόντων, δεν αποτελεί το μόνο κλειδί για μια νεανική και λαμπερή επιδερμίδα.

Η καθημερινή διατροφή παίζει ζωτικό ρόλο στην ακεραιότητα και την εμφάνιση του δέρματος. Η Nicole Avena, PhD, ειδικός σε θέματα διατροφής, μοιράζεται μερικά από τα κορυφαία τρόφιμα που θα βάλουν τέλος στις ανησυχίες σας.

Για λεία επιδερμίδα, χωρίς ρυτίδες: καταναλώστε τεράστια ποικιλία από φρούτα και λαχανικά

Τί να φάτε: φράουλες, πιπεριές, πορτοκάλια, μπρόκολο, ανανάς, λάχανο, παπάγια και ακτινίδια

Κάθε ένα από αυτά είναι πλούσια σε βιταμίνη C, το αντιοξειδωτικό που εμπλέκεται στη σύνθεση του κολλαγόνου, μεταξύ των άλλων βασικών λειτουργιών του δέρματος. Αν και ο ακριβής τρόπος με τον οποίο η βιταμίνη C εργάζεται ενάντια στις ρυτίδες παραμένει άγνωστος, η έρευνα αποδεικνύει ότι ο συσχετισμός είναι πραγματικός. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition αποδεικνύει ότι όσες γυναίκες προσλαμβάνουν άφθονη ποσότητα βιταμίνης C έχουν λιγότερες ρυτίδες από εκείνες που καταναλώνουν περισσότερους υδατάνθρακες και λίπη.

Για καθαρή, αψεγάδιαστη επιδερμίδα: ενισχύστε την καθημερινή πρόσληψη ψαριών και λαχανικών

Τί να φάτε: πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το λάχανο και το σπανάκι, καθώς και φρέσκα ψάρια όπως ο άγριος σολομός.

Τα ψάρια περιέχουν Ω-3 λιπαρά οξέα και τα λαχανικά πολλά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α και C, όλα ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό European Journal of Dermatology αποδεικνύει ότι όσες γυναίκες δεν υποφέρουν από προβλήματα ακμής, τείνουν να καταναλώνουν πολύ περισσότερα ψάρια και λαχανικά: «Αυτό υποδηλώνει τον πιθανό ρόλο που παίζουν τα τρόφιμα αυτά για την προστασία ενάντια στην ανάπτυξη της ακμής», εξηγεί η Nicole Avena.

Για υγιή, ενυδατωμένη επιδερμίδα: αντικαταστήστε τον πρωινό και απογευματινό καφέ με τσάι

Τί να πιείτε: πράσινο τσάι χωρίς καφεΐνη

Το πράσινο τσάι περιέχει μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών που ονομάζονται πολυφαινόλες. Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι το πράσινο τσάι ενισχύει την ενυδάτωση του δέρματος και αυξάνει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.