Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Πόνοι στην πλάτη: 8 ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν

Πόνοι στην πλάτη: 8 ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν

Εάν υποφέρετε από πόνους στην πλάτη, οι παρακάτω ασκήσεις yoga μπορούν να σας ανακουφίσουν εφόσον γίνονται σε καθημερινή βάση. Η ήπια κάμψη της σπονδυλικής στήλης και των μυών σας, η μείωση της έντασης και η απελευθέρωση του πόνου είναι σίγουρα αυτό που χρειάζεστε!

Μην πιέζετε τον εαυτό σας πολύ σκληρά και οποιαδήποτε στιγμή νιώσετε πόνο θα πρέπει να σταματήσετε αμέσως. Αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες, επισκεφθείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα στρώμα και ένα λάστιχο ή μια πετσέτα.

24AA3EAD00000578-0-image-m-55_1422923731302Ξαπλώστε ανάσκελα και λυγίστε το δεξί πόδι ώστε να φτάσει μέχρι το στήθος σας. Τοποθετήστε ένα λάστιχο ή μια πετσέτα γύρω από το πέλμα σας και ξεκινήστε να τεντώνετε το πόδι προς το ταβάνι. Παράλληλα, διατηρήστε το αριστερό πόδι σας τεντωμένο. Επαναλάβετε τη διαδικασία με το αριστερό πόδι και τελειώστε κρατώντας τα γόνατα στο στήθος σας.

24AA684D00000578-0-image-m-57_1422923790712Ξεκινήστε με τα χέρια και τα γόνατα στο έδαφος όπως βλέπετε στη φωτογραφία. Βεβαιωθείτε ότι τα γόνατά σας είναι ακριβώς κάτω από τους γοφούς σας και τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τους ώμους σας. Εισπνεύστε, κάμπτοντας την πλάτη σας και τραβώντας τους μυς της κοιλιάς προς τα μέσα. Καθώς εκπνέετε, τεντώστε το κεφάλι προς τα πάνω. Επαναλάβετε μερικές φορές και κρατήστε την κάθε στάση για 3-5 αναπνοές.

24AA3E8800000578-0-The_Sphinx_strengthens_the_lower_back_shoulders_and_legs-m-59_1422923858528Ξαπλώστε μπρούμυτα και στηρίξτε τα χέρια σας στους αγκώνες. Πιέστε σταθερά τις παλάμες σας και τις μύτες των ποδιών σας στο πάτωμα και σπρώξτε τη λεκάνη σας προς τα εμπρός. Αναπνεύστε βαθιά και μείνετε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα.

24AA3D1C00000578-0-image-m-61_1422923890281Ξαπλώστε μπρούμυτα και σε ευθεία γραμμή με τα δάχτυλα των ποδιών σας να ενώνονται και τις παλάμες των χεριών σας να κοιτούν προς τα επάνω. Βάλτε το πηγούνι στο πάτωμα και κρατήστε το κεφάλι σας σε ευθεία θέση. Κρατήστε τα χέρια σας κοντά στα πλευρά σας, στη συνέχεια εισπνεύστε και σπρώξτε το πάνω μέρος των χεριών σας προς το πάτωμα, ενώ συγχρόνως σηκώνετε το κεφάλι, το στήθος και τα δύο πόδια σας όσο πιο ψηλά μπορείτε.

24AA3A3900000578-0-image-m-67_1422924210489Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα πόδια σε ευθεία γραμμή και το πηγούνι στο πάτωμα. Λυγίστε τα γόνατα και φέρτε τα πέλματα των ποδιών σας προς τους γλουτούς. Τεντώστε τα χέρια προς τα πίσω και πιάστε τους αστραγάλους σας. Εισπνεύστε και σηκώστε το πηγούνι από το πάτωμα, κοιτάζοντας μπροστά. Εκπνεύστε, ωθώντας τους αστραγάλους μακριά από τα χέρια σας μέχρι τα γόνατα και οι μηροί σας να σηκωθούν από το έδαφος, σχηματίζοντας ένα τόξο στην πλάτη σας. Σηκώστε το στήθος και το κεφάλι σας και κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα.

24AA3C3F00000578-0-The_Flank_Stretch_lengthens_the_spine_alleviates_symptoms_of_art-m-63_1422923974680Γυρίστε το δεξί πόδι προς τα έξω και κρατήστε το αριστερό σε ευθεία θέση. Εισπνεύστε και σηκώστε τα χέρια σας στο ύψος των ώμων με τις παλάμες προς τα κάτω. Λυγίστε το δεξί γόνατο και εκτείνετε το σώμα σας προς τα δεξιά. Ακουμπήστε τον αγκώνα του δεξιού χεριού στο δεξί σας γόνατο. Εισπνεύστε και σηκώστε το αριστερό χέρι μέχρι λίγο πριν να ακουμπήσετε το αριστερό αυτί. Θα πρέπει να αισθανθείτε ένα τέντωμα κατά μήκος της αριστερής πλευράς σας. Επαναλάβετε τη διαδικασία και από την άλλη πλευρά.

24AA3DF400000578-0-image-m-69_1422924251402Τεντώστε το αριστερό πόδι προς τα πίσω και κρατήστε τον κορμό σας γυρισμένο προς τα εμπρός. Λυγίστε το δεξί σας γόνατο και τοποθετήστε το ανάμεσα στα χέρια και τον κορμό σας. Εισπνεύστε και εκτείνετε το στήθος σας προς τα εμπρός. Εκπνεύστε και χαμηλώστε αργά το στήθος και το κεφάλι σας προς το έδαφος πάνω από το λυγισμένο γόνατο. Κρατήστε για τουλάχιστον δέκα αναπνοές και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

24AA3CB400000578-0-The_Legs_Up_Wall_pose_relieves_mild_backache_and_is_excellent_fo-m-65_1422924182373Ξαπλώστε ανάσκελα και όσο πιο κοντά μπορείτε σε έναν τοίχο κι έπειτα τεντώστε τα πόδια σας προς τα επάνω, ώστε η πλάτη σας να σχηματίζει γωνία 90 μοιρών προς τα πόδια σας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter