Πόση είναι μια μερίδα φρούτου για ένα παιδί;

bigstock-happy-kid-eating-banana-fruit-59840621Μια πολύ συχνή ερώτηση πολλών γονέων έχει να κάνει με το μέγεθος των φρούτων που πρέπει ένα παιδί να καταναλώνει, ιδιαιτέρως αν είναι υπέρβαρο, αναφέρει η παιδοδιαιτολόγος Ελένη Κουή. Αυτό που θα πούμε είναι ότι τα φρούτα αποτελούν μια υψηλής διατροφικής αξίας ομάδα τροφίμων για τα παιδιά, τα οποία δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή τους.

Η σύσταση παραμένει ανάλογα με την ηλικία για 3-4 μερίδες φρούτων την ημέρα. Και όταν λέμε μια μερίδα φρούτου εννοούμε:

– 12 κεράσια (85 γρ.)
– 17 ρώγες σταφύλι (85 γρ.)
– 10 μικρές φράουλες (240 γρ.)
– 280 γρ. πεπόνι (ζυγισμένο με την φλούδα)
– 380 γρ. καρπούζι (με την φλούδα)
– 4 βερίκοκα (150 γρ.)
– 1 νεκταρίνι
– 1-2 σύκα
– 120 ml φυσικού χυμού

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι προτιμότερο τα φρούτα να τα τρώμε και όχι να τα πίνουμε!