- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

Πόση είναι μια μερίδα φρούτου για ένα παιδί;

Μια πολύ συχνή ερώτηση πολλών γονέων έχει να κάνει με το μέγεθος των φρούτων που πρέπει ένα παιδί να καταναλώνει, ιδιαιτέρως αν είναι υπέρβαρο, αναφέρει η παιδοδιαιτολόγος Ελένη Κουή [1]. Αυτό που θα πούμε είναι ότι τα φρούτα αποτελούν μια υψηλής διατροφικής αξίας ομάδα τροφίμων για τα παιδιά, τα οποία δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή τους.

Η σύσταση παραμένει ανάλογα με την ηλικία για 3-4 μερίδες φρούτων την ημέρα. Και όταν λέμε μια μερίδα φρούτου εννοούμε:

– 12 κεράσια (85 γρ.)
– 17 ρώγες σταφύλι (85 γρ.)
– 10 μικρές φράουλες (240 γρ.)
– 280 γρ. πεπόνι (ζυγισμένο με την φλούδα)
– 380 γρ. καρπούζι (με την φλούδα)
– 4 βερίκοκα (150 γρ.)
– 1 νεκταρίνι
– 1-2 σύκα
– 120 ml φυσικού χυμού

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι προτιμότερο τα φρούτα να τα τρώμε [2] και όχι να τα πίνουμε!