Αρχική Γωνιά του μαθητή Πότε οι γονείς κόβουν τα φτερά της απόδοσης του μαθητή;

Πότε οι γονείς κόβουν τα φτερά της απόδοσης του μαθητή;

Yπάρχουν πολλοί μέθοδοι για να «βάλετε τον μικρό σας σε τάξη». Κάθε γονιός ακολουθεί τον δικό του τρόπο, αυτό που του ταιριάζει καλύτερα. Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα να πέσει σε λάθη. Για να αποφύγετε λανθασμένες κινήσεις διαβάστε με κάθε λεπτομέρεια τι πρέπει να κάνετε και τι να αποφύγετε για να «στρώσετε» τον μικρό στο διάβασμα, έχοντας στο νου ότι η σχολική απόδοση του παιδιού σας δεν εξαρτάται μόνο από αυτό, αλλά και από την στάση σας εξηγεί ο Στέλιος Μαντούδης Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής. Το ζητούμενο για όλους τους γονείς δεν είναι μια μέθοδος, αλλά τα σωστά κριτήρια για το πώς τα παιδιά θα δυναμώσουν και  θα «παντρέψουν» την δική τους προσωπικότητα με τις απαιτήσεις του σχολείου.

Σε ένα πρώτο επίπεδο, πρέπει να καταλάβουμε ως γονείς ότι:

• Η απόδοση του μαθητή είναι δική του ευθύνη, και εμείς λειτουργούμε ως βοηθοί σε αυτήν την πορεία.
• Το μέτρο ανάμεσα στο «είμαι από πάνω του» και στο «άστο να κάνει ότι μπορεί» βρίσκεται στον δικό μας τρόπο σκέψης.
• Σε αυτήν την προσπάθεια χρειάζεται να γνωρίσουμε καλύτερα το παιδί μας παρατηρώντας τι του αρέσει και τι όχι, τι καταφέρνει και ποιες είναι οι αδυναμίες του.
• Η φράση «ο μαθητής αποδίδει στο σχολείο» σημαίνει κάτι περισσότερο από καλούς βαθμούς. Μπορεί να σημαίνει ότι προσέχει την ώρα του μαθήματος, συγκεντρώνεται στο σπίτι όταν προετοιμάζει τις σχολικές του εργασίες, μαθαίνει, και παίρνει ικανοποίηση από την μαθησιακή διαδικασία.

Schoolkids

Πότε οι γονείς κάνουμε λάθος με τον μαθητή;

• Όταν του σβήνουμε τα γραπτά στην περίπτωση που δεν κάνει καλά γράμματα.
• Όταν του διορθώνουμε τα λάθη και δεν του αναφέρουμε τίποτα για τις προσπάθειες ή τις επιτυχίες του.
• Όταν κρατάμε μια ουδέτερη στάση για την προσπάθεια του.
• Όταν το υποστηρίζουμε στην περίπτωση που το έχει ανάγκη και το υπερασπιζόμαστε μπροστά σε άλλους.
• Όταν τον μαλώνουμε για την μη συμμόρφωση επειδή το παίρνουμε προσωπικά και θεωρούμε ότι αποτύχαμε στο ρόλο μας.
• Όταν συναισθηματικά δεν είμαστε κοντά στο παιδί μας αλλά έχουμε την απαίτηση να είναι εντάξει αυτό στις υποχρεώσεις του.
• Τονίζουμε τις σωστές απαντήσεις και του υποδεικνύουμε να διορθώσει τα λάθη του.
• Επαινούμε το παιδί για την προσπάθεια του. Όταν επαινείται το παιδί για τον κόπο του, τόσο του είναι πιο εύκολο να προσπαθεί χωρίς να απογοητεύεται εύκολα.
• Το μαλώνουμε όταν θέλουμε να του βάλουμε όρια και να του δείξουμε το ενδιαφέρον μας για τη πρόοδο του.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.