Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γυναίκες στο γυμναστήριο

Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι γυναίκες στο γυμναστήριο

abs-workout-routine-for-womanΞοδεύετε πολύτιμες ώρες από τη ζωή σας στο γυμναστήριο χωρίς να βλέπετε αισθητά αποτελέσματα; Αναρωτιέστε τί είναι αυτό που κάνετε λάθος και οι κόποι σας δεν ανταμείβονται;

Η γυμνάστρια των celebrities του Hollywood, Ramona Braganza, αποκαλύπτει τα συχνότερα λάθη που κάνουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης:

  • Το νούμερο ένα λάθος που κάνουν οι γυναίκες στο γυμναστήριο είναι ότι το παρακάνουν με το διάδρομο. Τρέχουν, τρέχουν, τρέχουν, διατηρώντας την ένταση σε μέτρια επίπεδα. Αυτό ισχύει για όλα τα είδη της προπόνησης. Είτε τρέχετε, κάνετε ποδήλατο ή κολύμβηση, δοκιμάστε να αυξήσετε την ένταση για ένα ή δύο λεπτά και ύστερα επιβραδύνετε για το ίδιο χρονικό διάστημα, πριν ξεκινήσετε ξανά την έντονη άσκηση. Σταδιακά, ελαττώστε τη διάρκεια του μεταβατικού σταδίου της χαλάρωσης.
  • Οι γυναίκες αποφεύγουν την προπόνηση με βάρη με το φόβο της διόγκωσης, αλλά αυτό αποτελεί μια τεράστια παρανόηση. Οι γυναίκες δεν αποκτούν όγκο τόσο εύκολα όσο οι άντρες. Προσθέτοντας λίγα βάρη στο πρόγραμμα που ακολουθείτε, θα κάψετε περισσότερες θερμίδες όχι μόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά το τέλος της.
  • Ένα άλλο μεγάλο λάθος που κάνουν οι γυναίκες είναι να προπονούνται χωρίς νερό ή με άδειο στομάχι. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότερες πηγαίνουν στο γυμναστήριο αμέσως μόλις ξυπνήσουν ή μετά τη δουλειά και χωρίς να έχουν φάει για ώρες. Είναι μάταιο να προπονείστε χωρίς καμία πηγή ενέργειας. Δοκιμάστε να φάτε ένα υγιεινό σνακ ή ένα μικρό γεύμα, όπως μερικά αμύγδαλα, ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών, μία ώρα πριν ξεκινήσετε την προπόνηση και φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό.
  • Η Ramona Braganza επισημαίνει ότι βλέπει πολλές γυναίκες να πηγαίνουν στο γυμναστήριο, να τρέχουν στο διάδρομο και να φεύγουν. Εάν θέλετε να κάνετε την προσπάθεια να λειτουργήσει, καλό θα ήταν να διαθέσετε λίγα επιπλέον λεπτά για ζέσταμα πριν το διάδρομο και τέντωμα των μυών μετά από αυτόν. Αυτό θα βοηθήσει στην πρόληψη των τραυματισμών, ενώ θα επωφεληθείτε περισσότερο από την προπόνηση σας.
  • Εάν προπονείστε χρησιμοποιώντας βάρη, αλλά φτάνετε στο τέλος του σετ χωρίς καν να έχετε ιδρώσει ή κάνετε πολλά διαλείμματα, οι πιθανότητες είναι ότι δεν «προκαλείτε» αρκετά τους μυς σας. Αυτό σημαίνει δεν θα δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε τόσο γρήγορα, όσο εάν ακολουθούσατε ένα πιο δύσκολο πρόγραμμα. Οι τελευταίες επαναλήψεις κάθε σετ δεν θα πρέπει να είναι εύκολες, αλλά στην πραγματικότητα θα πρέπει να αισθάνεστε σαν να μην μπορείτε τα βγάλετε πέρα.

Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter