- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

«Τα αδέρφια μου δεν μασάμε…»: Η θρασύτατη selfie των δραστών του ξυλοδαρμού στο Βύρωνα

Αντί να ντρέπονται και να μετανοούν για την απεχθή πράξη τους, οι μαθητές που συνελήφθησαν για τον ξυλοδαρμό του 17χρονου στο 1ο ΓΕΛ Βύρωνα [2], οδηγώντας τον στο νοσοκομείο, δημοσίευσαν προ ολίγου selfie και την ανέβασαν στο Instagram με υβριστικό σχόλιο.

Συγκεκριμένα, στη φωτογραφία που δημοσίευσε το VyronasNew, βλέπουμε 4 από τους 8 μαθητές που προσήχθησαν στο αστυνομικό τμήμα Βύρωνα, έπειτα από την άγρια επίθεση.

Τη φωτογραφία τραβά φίλος αυτών, ο οποίος βρέθηκε στο τμήμα για να συμπαρασταθεί στους «νταήδες» και έπειτα την ανέβασε στα stories του με το μήνυμα «Τ’ αδέρφια μου δεν μασάνε π@@@@νες!».

Την ίδια ώρα, σύμφωνα πάντα με το VyronasNew, κάτοικοι της περιοχής έχουν αρχίσει να μιλούν ανοιχτά για συμμορίες ανηλίκων που σε καθημερινή βάση εκφοβίζουν μαθητές.

«Πολύ πιθανόν, οι γονείς μου σήμερα να πήγαιναν στην κηδεία του αδερφού μου»

Το βράδυ της Τετάρτης (12.02.2020) συνεδρίασε ο Σύλλογος Γονέως και Κηδεμόνων του σχολείου, όπου βρέθηκε και η αδερφή του 17χρονου μαθητή, η οποία υπήρξε το αρχικό θύμα bullying [3] από συμμαθητές της. Παραμένοντας σοκαρισμένη, η μαθήτρια είπε: «Βοηθήστε μας να λυθεί το πρόβλημα. Η διήμερη αποβολή δεν είναι η λύση. Πολύ πιθανόν, οι γονείς μου σήμερα να πήγαιναν στην κηδεία του αδερφού μου».

Η Νίκη Κεραμέως επισκέφθηκε εκτάκτως στο σχολείο

Σήμερα το πρωί  στο 1ο Γενικό Λύκειο και 1ο Γυμνάσιο Βύρωναβρέθηκε και η υπουργός Παιδείας, κ. Νίκη Κεραμέως [4] όπου και ενημερώθηκε για το συμβάν.Η Υπουργός ενημερώθηκε διεξοδικά από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, την Διευθύντρια Εκπαίδευσης, τους Διευθυντές των δύο σχολείων και τους καθηγητές, παρουσία του Δημάρχου Βύρωνα και στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης, για τις συνθήκες του συμβάντος καθώς και για ζητήματα που απασχολούν τις εν λόγω σχολικές μονάδες.

Σε δηλώσεις της, η κα Κεραμέως τόνισε:
«Έχουν ήδη κινηθεί οι διαδικασίες σε επίπεδο Διεύθυνσης Έκπαίδευσης και έχουν ήδη επιβληθεί παιδαγωγικά μέτρα στους μαθητές που συμμετείχαν σε αυτό το περιστατικό πρωτοφανούς βιαιότητας.
Για αυτά τα περιστατικά, τα οποία δεν έχουν καμία θέση στο σχολείο, υπάρχουν πρόσκαιρες αλλά και μακροχρόνιες ενέργειες προς ανάληψη. Άμεσα, κατόπιν εντολής μου, η Δ/ντρια Έκπαίδευσης σε συνεργασία με τον Περιφερειακό Δ/ντη θα στείλουν, εντός της ημέρας, αρμόδιους για την κατάρτιση σχεδίου δράσης αναφορικά με την ομαλή συνύπαρξη των μαθητών που είχαν εμπλοκή στο συγκεκριμένο γεγονός.
Παράλληλα, σε συνεργασία πάντα με τον Περιφερειακό Δ/ντή, θα βρεθεί στο σχολείο, ομάδα κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων, με στόχο να προσφέρουν υποστήριξη στην εκπαιδευτική κοινότητα, εν συνόλω, σε συνέχεια του συγκεκριμένου περιστατικού. Παράλληλα επεξεργαζόμαστε και άλλες πρωτοβουλίες σε συνεργασία με την Υφυπουργό κα Ζαχαράκη που αφορούν, για παράδειγμα, τη θεσμοθέτηση του «Δασκάλου / Καθηγητή εμπιστοσύνης» [5] με τον οποίο τα παιδιά θα έχουν μεγαλύτερη άνεση να επικοινωνήσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν, αλλά και την εισαγωγή νέων θεματικών στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα οι οποίες θα δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε ζητήματα
σεβασμού στον άλλον και συνύπαρξης και συναρμογής στο κοινωνικό σύνολο.
Οι πρωτοβουλίες αυτές εντάσσονται σε πλέγμα ενεργειών που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με τα φαινόμενα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας. Ξεκαθαρίζω και πάλι, τα περιστατικά αυτά δεν έχουν καμία θέση στο δημόσιο σχολείο, και το Υπουργείο Παιδείας θα είναι αμείλικτο απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές. Στεκόμαστε δίπλα σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και αναφέρομαι στους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, με σειρά ενεργειών και πρωτοβουλιών, τόσο πρόσκαιρων όσο και πιο μακροχρόνιων».