- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

Τα My market δωρίζουν 3.900 μπάλες μπάσκετ στα σχολεία!

Τα καταστήματα My market [2], σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), προχωρούν σε μία σημαντική δωρεά 3.900 μπαλών μπάσκετ σε σχολεία της Ελλάδας, [3]καθώς και σε ερασιτεχνικούς συλλόγους.

Στόχος της δωρεάς είναι να αυξηθεί το ενδιαφέρον των νέων σε όλη την Ελλάδα για το άθλημα

Η δωρεά των My market έρχεται να υποστηρίξει το διττό στόχο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης μιας και, εκτός της προώθησης του αθλήματος, προτεραιότητα για την EOK είναι η προώθηση του αθλητισμού και της φυσικής κατάστασης των νέων εν γένει.

Ήδη, η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης έχει εντάξει σε συνεργασία με το Υπουργείο Αθλητισμού, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και την Παγκόσμια Διοργανώτρια Αρχή, FIBA, αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα, για μαθητές και μαθήτριες 8 – 15 ετών, όπως το «Τρίποντα στα Σχολεία», το «Her World Her Rules» και το «Youth Development», ενώ στο πλάνο των δράσεων των νέων γενικότερα έχει κάνει μια πολύ δυναμική αρχή, με έναρξη την περασμένη σεζόν και μέσω του «Rising Stars».

Τα My market, ως αλυσίδα που δραστηριοποιείται και επιστρέφει αξία στις τοπικές κοινωνίες, προσπαθεί να συμμερίζεται τις ανάγκες και να υλοποιεί δράσεις, οι οποίες καλύπτουν και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων παρέχοντας τους την απαραίτητη στήριξη. Με τη συγκεκριμένη δωρεά, τα καταστήματα My market στηρίζουν έμπρακτα την ανάπτυξη και προαγωγή του αθλητισμού προς τις νέες γενιές.

Η δωρεά προγραμματίζεται σε μία ιδιαίτερη συγκυρία, την ώρα που το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Εθνικής μας ομάδας αγωνίζεται στο EuroBasket, διεκδικώντας με αξιώσεις μία από τις κορυφαίες θέσεις στη διοργάνωση.

Σχετικά με τα My market:

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 231 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά.

Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές.

Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Διαβάστε επίσης:

Πάνος Ιωαννίδης: “Πριν αλλάξω την πάνα βλέπω περί τίνος πρόκειται…Αν είναι το 2 την αλλάζει η σύντροφός μου” [4]

Η Εθνική Λυρική Σκηνή έρχεται στα Γυμνάσια για να συστήσει στους μαθητές την Όπερα – Δηλώστε συμμετοχή! [5]

H ακρίβεια πλήττει και τα σχολικά κυλικεία – Δείτε πόσο αυξήθηκαν οι τιμές σε τοστ, κουλούρι, νερό [6]