Τα μυστικά της γιαγιάς: Η αποτοξίνωση είναι θέμα απόφασης! Φρούτα και λαχανικά είναι ασπίδα υγείας για τον οργανισμό μας!

frouta-epoxis

Οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν για τους περισσότερους! Τα κεφάλια μέσα!

Κάτι ο καιρός, κάτι η θάλασσα, κάτι ένα ποτό το βράδυ, ξεχάσαμε να τρώμε σωστά και ήρθε η ώρα να το θυμηθούμε πάλι. Χρειαζόμαστε σωστή διατροφή για να ανακτήσουμε την ενέργειά μας και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το χειμώνα που έρχεται.

Ας δούμε κάποια πράγματα που μπορούμε να κάνουμε ώστε να συνέλθουμε από τις ατασθαλίες των διακοπών!

Φρούτα και λαχανικά, καθημερινά στη διατροφή μας. Μια φορά τη βδομάδα τρώμε μόνο φρούτα και λαχανικά. Προτιμάμε τα πράσινα, με φύλλα, αλλά και πολλές φυτικές ίνες όπως μπρόκολο, σέλερι, κόκκινες πιπεριές, σπανάκι και αγγινάρες.

–  Αποφεύγουμε τα ζωικά λίπη και έλαια. Τρώμε όσπρια και ψάρια και γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά.

– Πίνουμε πράσινο τσάι και πολύ νερό. 8-10 ποτήρια είναι μια χαρά! Στο νερό μπορείτε να προσθέσετε λίγες σταγόνες λεμόνι.

– Αποφεύγουμε όλες τις επεξεργασμένες τροφές, γλουτένη καφεΐνη και ζάχαρη.

– Τρώμε υγιεινό πρωινό όπως  γιαούρτι + δημητριακά + 1κ.σ. λιναρόσπορο. Εάν θέλετε κάτι πιο νόστιμο για αρχή της μέρας: 1 παξιμάδι ολικής άλεσης + επάλειψη με κατίκι+ ντομάτα με ρίγανη+2 ελιές.

Το μεσημέρι το κυρίως πιάτο μας θα είναι η σαλάτα! Θα συνοδεύεται από όσπρια, κοτόπουλο ή ψάρι σε μερίδα εστιατορίου.

– Μέχρι 3 μερίδες φρούτων την ημέρα, είναι το ιδανικό. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη 1 μερίδα με αποξηραμένα φρούτα (60 γρ). Αυτό θα είναι το ενδιάμεσο γεύμα σας (δεκατιανό και απογευματινό).

– Προτιμήστε το βραδινό σας να είναι φρούτα ή σαλάτα και γιαούρτι με λίγα λιπαρά και ½ χούφτα ξηρούς καρπούς.

– Εάν είστε εκτός σπιτιού και θέλετε να φάτε κάτι, προτιμήστε να έχετε πάντα μαζί σας μπάρες δημητριακών, αντί για άλλο σνακ.

–  Μην ξεχνάτε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών μειώνει κατά 10-50% τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, ανάλογα με τη συχνότητα κατανάλωσής τους.

– Εάν θέλετε οπωσδήποτε γλυκό, δοκιμάστε 1 φρυγανιά + μέλι, ή 1κ.γ. γλυκό του κουταλιού.

– Ξεκινάμε να ψάχνουμε για γυμναστήριο!

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας, είστε έγκυος ή θηλάζετε, ακόμα εάν είστε κάτω των 18 ετών, συμβουλευτείτε πρώτα κάποιον ειδικό.

Καλή επιτυχία!