Τέρμα στις αποτυχημένες δίαιτες – Πώς μπορώ να κάνω μια καινούργια αρχή;

diet_failΠολλοί είναι οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος και δεν τα καταφέρνουν. Μάλιστα στην προσπάθειά τους αυτή επιστρατεύουν αποκόμματα περιοδικών με πολυδιαφημισμένες δίαιτες που ακολουθούν κατά καιρούς επώνυμοι ή διαβάζουν βιβλία με προτεινόμενες δίαιτες επιδιώκοντας να βρουν αυτή που τους ικανοποιήσει και θα τους απαλλάξει από το ανεπιθύμητο βάρος. Κι όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να τα καταφέρουν όλοι.

Η διαιτολόγος- κλινική διατροφολόγος Βασιλική Νεστορή μάς εξηγεί ότι οι αιτίες που κρύβονται πίσω από τις αποτυχημένες δίαιτες είναι οι κάτωθι:

αυστηρές δίαιτες που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν
η ψυχολογική πίεση του περιβάλλοντος
η απουσία κίνητρου στην προσπάθεια
άγχος
χαμηλή αυτοεκτίμηση
χλιαρή προσπάθεια

quick-dietsΠώς μπορούμε λοιπόν να κάνουμε μια καινούρια αρχή χωρίς την σκιά του παρελθόντος; Η κ. Νεστορή μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά επιτυχίας που θα μας αποδεσμεύσουν από το περιττό βάρος:

  • Προσεγγίστε την καινούρια προσπάθεια απώλειας βάρους με θετική σκέψη. Μην ξεκινάτε πεσιμιστικά γιατί σίγουρα θα αποτύχετε.
  • Οι προηγούμενες αποτυχημένες δίαιτες μπορούν να σας γίνουν μάθημα: γράψτε σε ένα χαρτί τους λόγους που αποτύχατε τις προηγούμενες φορές ώστε να μπορέστε να τους διορθώσετε στο μέλλον. Κολλήστε το χαρτί στο ψυγείο σας ώστε να το βλέπετε συχνά και να αποφύγετε τα ίδια λάθη.
  • Στο ίδιο χαρτί που σημειώσατε τα λάθη του παρελθόντος, γράψτε και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ξεπεράσετε τα προηγούμενα εμπόδια ή να αποφύγετε τα ίδια λάθη.
  • Να έχετε πάντα ρεαλιστικές προσδοκίες από τον εαυτό και την δίαιτα σας. Έχετε υπομονή και επιμονή.
  • Επικεντρωθείτε στο να αλλάξετε τους τρόπους συμπεριφοράς σας σε σχέση με το φαγητό και μην δίνετε τόση βάση στην απώλεια κιλών. Η σωστή αλλαγή διατροφικών συμπεριφορών σίγουρα θα οδηγήσει σε απώλεια κιλών. Το αντίθετο όμως δεν είναι προς το συμφέρον σας.
  • whyareyounotlosingweight7reasonswhymostdietsfail-nolongtermgoals
  • Προχωρήστε με μικρά αλλά σταθερά βήματα και διορθώστε ένα λαθάκι την φορά. Μην προσπαθείτε να τα αλλάξετε όλα μαζί, πιθανόν να δυσκολευτείτε και να εγκαταλείψετε για άλλη μια φορά.
  • Ζητήστε βοήθεια από επαγγελματίες και μην ακούτε τον οποιοδήποτε σας συμβουλεύει. Μερικές φορές η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
  • Αποδεχτείτε το γεγονός ότι κάθε προσπάθεια μπορεί να έχει προβλήματα, δυσκολίες ή ακόμα και πισωγυρίσματα. Μην χρησιμοποιείτε τα εμπόδια αυτά ως δικαιολογία για να σταματήστε την δίαιτα σας.
  • Μην παλεύετε και μην μαλώνετε με τον εαυτό σας. Είναι ο μοναδικός σας ουσιαστικός σύμμαχος.