Αρχική InfoMommy Συμβουλές Tips χαλάρωσης: Εάν αισθάνεστε ένταση πριν τον ύπνο, χαλαρώστε για λίγα λεπτά!

Tips χαλάρωσης: Εάν αισθάνεστε ένταση πριν τον ύπνο, χαλαρώστε για λίγα λεπτά!

Έχετε ένταση, ώστε να μην μπορείτε να κοιμηθείτε; Κάντε μια άσκηση επί δέκα  δευτερόλεπτα!

Σφίγγετε κάθε ομάδα μυών του σώματός σας, αρχίζοντας από τα πόδια και μετά χαλαρώνετε επί δέκα δευτερόλεπτα. Η άσκηση αυτή είναι καλή για την χαλάρωση και ετοιμάζει το σώμα για τον ύπνο.

Η χαλάρωση!

  • Κλείσε τα μάτια σου και πάρε μια ωραία βαθιά ανάσα.
  • Φούσκωσε την κοιλιά σου με αέρα σαν ένα μπαλόνι και μετά άφησε σιγά σιγά τον αέρα να βγει.
  • Κάνε το αυτό 5 φορές για να επιτρέψεις σε όλο σου το σώμα πραγματικά να χαλαρώσει.
  • Το σώμα σου αρχίζει να νιώθει μια βαθιά χαλάρωση και θα αισθανθείς τα μέλη του σώματος πολύ βαριά. Απόλαυσε τη χαλάρωση και προετοιμάσου για ύπνο!

Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.