Βιβλιοπαρουσίαση: «Οι προβλητικές δοκιμασίες θεματικής αντίληψης ενηλίκων και παιδιών» στη Στοά του Βιβλίου (13/11)

MiliouΟι Δοκιμασίες Θεματικής Αντίληψης ενηλίκων και παιδιών κατέχουν διεθνή αναγνώριση στον χώρο της ψυχολογικής αξιολόγησης και αποτελούν βασικά εργαλεία στον τομέα της ψυχολογικής διαγνωστικής.

Το εγχειρίδιο «Οι προβλητικές δοκιμασίες θεματικής αντίληψης ενηλίκων και παιδιών» που εκπόνησε η Κλινική Ψυχολόγος Κατερίνα Μήλιου, μετά από διεξοδική θεωρητική μελέτη και πολυετή κλινική εμπειρία στη χρήση τους, και επιμελήθηκαν οι πολύπειρες Κλινικοί Ψυχολόγοι της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ.κ. Μαρία Τζινιέρη-Κοκκώση και Μαρία Τυπάλδου αποτελεί μια ενδιαφέρουσα έκδοση που συνεισφέρει στην εκπαίδευση των ψυχολόγων, στην πληρέστερη ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας για τη χρησιμότητα των προβλητικών δοκιμασιών στη διερεύνηση της προσωπικότητας του ατόμου, καθώς και στην έρευνα.

Εάν είστε ψυχολόγος ή ενδιαφέρεστε για σχετικά θέματα μπορείτε να παρακολουθήσετε τη σημερινή παρουσίαση του βιβλίου στις 20 το βράδυ στην «Αίθουσα Λόγου και Τέχνης» της Στοάς του Βιβλίου όπου οι Ιατρικές Εκδόσεις Βήτα και η συγγραφέας θα μιλήσουν διεξοδικά για το ζήτημα της θεματικής αντίληψης για ενήλικες, παιδιά και ηλικιωμένα άτομα.

Για το βιβλίο και τη συγγραφέα θα μιλήσουν οι:

· Αναστάσιος Σταλίκας
Καθηγητής Κλινικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

· Άννα Χριστοπούλου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινοτικής Κλινικής Ψυχολογίας ΕΚΠΑ.

· Μαρία Τυπάλδου
Επίκουρη Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας ΕΚΠΑ.

Συντονιστής της εκδήλωσης είναι ο Ιωάννης Α. Λιάππας, Ομότιμος Καθηγητής Ψυχιατρικής ΕΚΠΑ.

Η εκδήλωση πλαισιώνεται μουσικά από το Δημοτικό Ωδείο Λαυρεωτικής, με συντονισμό-διδασκαλία από την Μάρα Αναπολιτάνου.

Ας γνωρίσουμε το βιβλίο:

Στο πρώτο μέρος γίνεται εκτενής ιστορική αναδρομή για τη δημιουργία των προβλητικών δοκιμασιών και τον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκαν οι δοκιμασίες Θεματικής Αντίληψης. Στο δεύτερο μέρος, που αφορά στους ενήλικες και στο τρίτο που αφορά στα παιδιά, παρουσιάζονται οι κάρτες, ο τρόπος με τον οποίο αριθμούνται, το περιεχόμενό τους και οι τρόποι χορήγησής τους. Στη συνέχεια περιγράφονται το αναγκαίο πλαίσιο για τη σωστή διεξαγωγή τής αξιολόγησης, τα προβλήματα που μπορεί να συναντήσει ο ψυχολόγος, ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να τα αξιολογήσει και να τα αντιμετωπίσει, καθώς και η διαδικασία διερεύνησης των ιστοριών που έχει αφηγηθεί ο εξεταζόμενος. Στο τέταρτο μέρος αναφέρονται διαγνωστικές ενδείξεις στο Τ.Α.Τ. αναφορικά με ψυχικές και οργανικές διαταραχές σύμφωνα με την ταξινόμηση του DSMIV. Στο πέμπτο μέρος παρατίθενται διεξοδικά δύο κλινικά παραδείγματα, ενός ενήλικα και ενός παιδιού. Επίσης, συμπεριλαμβάνει ένα κεφάλαιο Σημειώσεων με επεξηγηματικά σχόλια για ψυχαναλυτικές έννοιες, παράρτημα με φύλλο ανάλυσης κατά Bellak και εκτεταμένη βιβλιογραφία.

Στοά του Βιβλίου

Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου