Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Χάστε τα περιττά κιλά λίγο πριν το ρεβεγιόν ακολουθώντας 6 απλές συμβουλές!

Χάστε τα περιττά κιλά λίγο πριν το ρεβεγιόν ακολουθώντας 6 απλές συμβουλές!

single-woman-at-christmas-partyΘέλετε να φαίνεστε τέλειες στο φόρεμα που έχετε επιλέξει για το φετινό ρεβεγιόν, αλλά χρειάζεται να χάσετε κάποια επιπλέον κιλά; Η μεγάλη μέρα όπου να ‘ναι πλησιάζει, όμως δεν είναι αργά για να μπείτε σε πρόγραμμα, ώστε να αποκτήσετε εγκαίρως το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα κλειδί της επιτυχίας όταν πρόκειται για τη διαχείριση του σωματικού βάρους είναι η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με την απαραίτητη φυσική άσκηση. Δεν χρειάζεται να καταφύγετε σε εξαντλητικές δίαιτες, οι οποίες θα σας οδηγήσουν σε απώλεια μυϊκής μάζας και όχι λίπους.

ef74d4f115c053d950f9b8cd8f84a48a

  • Ενισχύστε το μεταβολισμό σας

Για να χάσετε βάρος πρέπει να τρώτε τακτικά. Τα μικρά γεύματα βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στη μείωση της πείνας, σταθεροποιώντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Φάτε δύο ή τρία θρεπτικά σνακ μέσα στην ημέρα, πέρα από τα τρία καθιερωμένα μικρά γεύματα, τα οποία πρέπει να βασίζονται σε άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λίπη.

  • Το μυστικό βρίσκεται στο πρωινό

Το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο γιατί βοηθάει στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, πράγμα που σημαίνει ότι οι πρωινές τροφές χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για το υπόλοιπο της ημέρας, βοηθώντας στην καύση του λίπους και επομένως στην απώλεια βάρους. Προτιμήστε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, συμπεριλαμβανομένων των αυγών και των φυσικών χυμών με ίνες, αντικαθιστώντας τα ζαχαρούχα δημητριακά.

Benefiber-smoothie_for-web

  • Η δύναμη της πρωτεΐνης

Συμπεριλάβετε την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα σας. Βοηθά στην τόνωση των μυών σας μετά από έντονη άσκηση. Η κατανάλωση πρωτεΐνης θα σας βοηθήσει επίσης να αισθάνεστε χορτασμένοι για μεγάλο χρονικό διάστημα, περιορίζοντας έτσι τις συχνές επιθυμίες σας για φαγητό.

  • Λιποδιαλύτες

Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα δεν είναι σημαντικά μόνο για τη βέλτιστη υγεία, αλλά ενισχύουν το μεταβολισμό και βοηθούν στη διατήρηση ενός σταθερού βάρους. Τα Ω-3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την αντίδραση των κυττάρων στην ινσουλίνη, συντελούν στην υγιή ισορροπία των ορμονών και προσδίδουν ενέργεια. Συμπεριλάβετε λιπαρά ψάρια στη διατροφή σας ή συμπληρώστε με Ω-3 ιχθυέλαιο για να διασφαλίσετε επαρκή ποσότητα του οξέος. Το CLA (συζευγμένο λινολεϊκό οξύ) είναι ένα άλλο σημαντικό λίπος που συναντάμε στα γαλακτοκομικά προϊόντα και στο βοδινό κρέας.

shree-3

  • Ισορροπία σακχάρου στο αίμα

Το χρώμιο είναι ένα σημαντικό μέταλλο που λειτουργεί αποτελεσματικά όταν συνδυάζεται με άλλα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Β6, του μαγγανίου, του μαγνησίου και της κανέλας. Ένα άλλο κόλπο είναι να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών κατά τη διάρκεια του πρωινού σας και να συνοδεύσετε με ένα ποτήρι νερό. Επιπλέον, η κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης βοηθά στην καλή ισορροπία του σακχάρου στο αίμα και στην παροχή βασικών θρεπτικών συστατικών.

  • Πίνετε πράσινα υγρά

Αντικαταστήστε τον καφέ με μία κούπα πράσινο τσάι, πλούσιο σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες, τις γνωστές κατεχίνες. Εκτός από τις αναζωογονητικές του ιδιότητες, βοηθάει και στην αποτελεσματική διαχείριση του βάρους.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter