Χρυσό βραβείο για το Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας της ΔΕΘ-Helexpo

Το θεματικό πάρκο των ονείρων μας, το υπέροχο και λαχταριστό «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας» της ΔΕΘ-Helexpo κατέκτησε το GOLD βραβείο στο διαγωνισμό Event Awards 2016, που για πρώτη χρονιά διοργάνωσε φέτος η Boussias Communications και το περιοδικό Marketing Week. Το Εργοστάσιο & Μουσείο Σοκολάτας ήρθε πρώτο στην κατηγορία Brand Event, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την πετυχημένη διείσδυση του εθνικού εκθεσιακού φορέα στην δημιουργία και λειτουργία θεματικών πάρκων. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό της ΔΕΘ-Helexpo ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Λάζαρος Λαζαρίδης.

Διαβάστε περισσότερα στο Infowoman.gr