Ο καταστροφικός αντίκτυπος της σχολικής αποβολής
Η μελέτη ορίζει τη σχολική αποβολή ως γεγονότα που αφορούν την απομάκρυνση μαθητών από τις τάξεις ή την αναστολή. Μεταξύ των βασικών ευρημάτων, κατά μέσον όρο, σε όλους τους μαθητές που αντιμετώπισαν αποβολή το σχολικό έτος 2014, σημειώθηκε μείωση της απόδοσης κατά 0,88 μονάδες, ακόμη και μετά τον έλεγχο παραγόντων όπως η φυλή, η εθνικότητα, η μητρική εκπαίδευση, το φύλο, η ηλικία και η παρουσία ενός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Σχεδίου (ΙΕΠ) για μαθητές με αναπηρία. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν το γεγονός ότι οι σχολικές αποβολές έχουν απτό και διαρκή αντίκτυπο στην ακαδημαϊκή επιτυχία των μαθητών.
Δυσανάλογος αντίκτυπος στους Μαύρους και Λατίνους μαθητές
Μία από τις πιο ανησυχητικές πτυχές της μελέτης είναι οι εμφανείς φυλετικές και εθνοτικές ανισότητες στην εφαρμογή των αποβολών. Διαπιστώθηκε ότι οι μαύροι μαθητές είχαν δέκα φορές περισσότερες πιθανότητες να βιώσουν ένα τέτοιο συμβάν σε σχέση με τους λευκούς συμμαθητές τους και οι Λατίνοι μαθητές ήταν τρεις φορές πιο πιθανό.
Οι συνέπειες για την υγεία και την ευεξία
Η συγγραφέας της μελέτης, Meghan D. Morris, PhD, τονίζει τις ευρύτερες συνέπειες των αποβολών, δηλώνοντας ότι πρέπει να θεωρούνται ανεπιθύμητες εμπειρίες της παιδικής ηλικίας. Αυτές οι εμπειρίες θέτουν τους μαθητές σε μεγαλύτερο κίνδυνο για χρόνιες ασθένειες όπως ο διαβήτης και το άσθμα, καθώς και προβλήματα ψυχικής υγείας. Η μεροληπτική εφαρμογή της σχολικής αποβολής ουσιαστικά διαιωνίζει και ενισχύει τον συστημικό ρατσισμό εντός του εκπαιδευτικού συστήματος, κάνοντας εντονότερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περιθωριοποιημένες ομάδες.
Ο Ρόλος των ειδικών
Η Camila Cribb Fabersunne, MD, η συγγραφέας της μελέτης, υπογραμμίζει τον ρόλο των ειδικών στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Ακριβώς όπως οι παιδίατροι εξετάζουν τακτικά για ζητήματα προσοχής και μαθησιακές δυσκολίες, θα πρέπει επίσης να ρωτούν για εμπειρίες αυτές των παιδιών κατά τη διάρκεια επισκέψεών τους και να παρεμβαίνουν ανάλογα. Οι παιδίατροι μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους.
Η Cribb Fabersunne προτείνει στους παιδίατρους να επικοινωνήσουν με το σχολείο για να ρωτήσουν για τους λόγους των αποβολών και να τονίσουν ότι η συμπεριφορά ενός μαθητή μπορεί να αντανακλά και εξωτερικές δυσκολίες. Επιπλέον, μπορούν να συστήσουν πρακτικές, όπως η εκπαίδευση κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων, που εστιάζουν στην επίλυση προβλημάτων.
Διαβάστε επίσης:
Στέρηση διαλείμματος: Γιατί δεν πρέπει να συμβαίνει
Δάσκαλοι, μην στερείτε από τα παιδιά το διάλειμμα, επειδή δεν κάθονται ήσυχα μέσα στην τάξη