Αυτά είναι τα σνακ που θα χαρίσουν ενέργεια και δύναμη στους μικρούς μαθητές για υψηλές σχολικές επιδόσεις

821352-girls-eating-breadΤο πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γι αυτό μη το ξεχνάς. Τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό φαίνεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις στα μαθήματα, περισσότερη ενέργεια αλλά και να είναι πιο αδύνατα επισημαίνει η διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, διαιτολόγο-διατροφολόγο, Αστερία Σταματάκη.Ένα σωστό και ισορροπημένο πρωινό και αντίστοιχα ένα σωστό και ισορροπημένο μεσημεριανό γεύμα και τα κατάλληλα θρεπτικά σνακ κάθε μέρα θα κρατήσουν τα παιδιά μας υγιή και σε εγρήγορση. Ας θυμόμαστε τις παρακάτω βασικές αρχές διατροφής για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας και φέτος όσο μπορούμε περισσότερο.  Στο πλαίσιο αυτό αναφέρονται τα παρακάτω:

Τι πρέπει να ξέρεις:

  • Το ψωμί ολικής άλεσης, οι φρυγανιές και τα δημητριακά σου παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα το πρωί.
  • Το γάλα και τα άλλα γαλακτοκομικά κάνουν πολύ καλό στην ανάπτυξη του σώματος και των οστών.
  • Χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ για να αναμείξετε γάλα και φρούτα σε έναν χυμό «smoothie» που αποτελεί ένα εύκολο και γρήγορο γεύμα με πολλά οφέλη. Δοκιμάστε αυτές τις ιδέες: – Γάλα με δημητριακά και ένα φρούτο

Δοκιμάστε αυτές τις ιδέες!

  • Ψωμί με τυρί ή ντομάτα και ένα χυμό
  • Ένα τοστ και ένα φρούτο ή άπαχο γάλα

angry-bird-sandwiches

  • Ένα τοστ και ένα «smoothie»
  • Δοκιμάστε ζεστό γάλα με δημητριακά πρωινού τα χειμωνιάτικα πρωινά.
  • Γιαούρτι με κομμάτια φρέσκου φρούτου και 1 φέτα ψωμί
  • Ένα κομμάτι από την πίτσα που έμεινε χτες το βράδυ

Τροφές για τον εγκέφαλο:

Κάποια παιδιά δεν μπορούν να φάνε πριν φύγουν για το σχολείο. Εσείς αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να έχετε μαζί σας ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών, φρούτα, χυμούς, τοστ για ενέργεια.

After-School-Snack-Mini-Pizza

Πώς να φτιάξετε ένα υγιεινό lunch box:

To δεκατιανό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα και είναι μέρος μια ισορροπημένης διατροφής. Καθώς θα πηγαίνεις για δώδεκα χρόνια σχολείο είναι καλό να έχεις φρέσκες ιδέες για το πώς θα επιλέγεις τις τροφές σου για να μην βαρεθείς.

Στα ράφια ενός φούρνου υπάρχει τέτοια ποικιλία που θα δυσκολευτείς να επιλέξεις. Μαύρο ψωμί, ψωμί με σταφίδες με ελιές, με ηλιόσπορους, πίτα αραβική, ψωμί χωριάτικο, με προζύμι.

Mini-ham-cheese-tomato-and-cucumber-skewers

Συνδυάστε με: – κρεμώδες τυρί με ντομάτα – Κομμάτια κοτόπουλου με μαγιονέζα και λίγο λάχανο – Γαλοπούλα, τυρί και ντομάτα – Φυστικοβούτυρο – Αυγό , τυρί, μαρούλι.

Τι άλλο: – Κέικ σπιτικό, κράκερς με φέτες γαλοπούλας, στικς λαχανικών – Ρυζοκοφρέτες με χυμό – Κουλούρι Θεσσαλονίκης με μπανάνα – Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα – Γιαούρτι με φρούτα – Ένα μικρό παστέλι.

Διαβάστε επίσης:

Επιστροφή στα θρανία : Βασικές αρχές για την διατροφή του παιδιού στο σχολείο

Κολατσιό στο σχολείο: Να φάει από το κυλικείο ή να μείνει καλύτερα άφαγο;

Μαθητής… ο σκληρά εργαζόμενος, χρειάζεται καλό πρωινό και υγιεινό κολατσιό!

Όταν δεν πεινάει το παιδί στο σπίτι… Τι τρώει στο σχολείο και χορταίνει;

Παιδιά, μην υποτιμάτε το σχολικό γεύμα – Εντάξτε την Μεσογειακή διατροφή στο κολατσιό σας για καλύτερες σχολικές επιδόσεις