Διατροφή στο 2ο Τρίμηνο: Ενέργεια, ανάπτυξη και σωστή διαχείριση βάρους

Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος – www.kokkalidiet.gr Το δεύτερο τρίμηνο θεωρείται από πολλές γυναίκες η πιο «άνετη» περίοδος της εγκυμοσύνης. Η ναυτία συνήθως υποχωρεί, η ενέργεια βελτιώνεται και η όρεξη επανέρχεται. Παράλληλα όμως αυξάνονται και οι ανάγκες του οργανισμού, καθώς το μωρό αναπτύσσεται πλέον πιο γρήγορα. Σε αυτή τη φάση, η διατροφή παίζει σημαντικό … Συνεχίστε να διαβάζετε το Διατροφή στο 2ο Τρίμηνο: Ενέργεια, ανάπτυξη και σωστή διαχείριση βάρους.