Η Ολυμπία Χοψονίδου και ο Βασίλης Σπανούλης διανύουν την καλύτερη περίοδο της ζωής του έχοντας υποδεχθεί το έκτο κατά σειρά παιδάκι τους, ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Χθες το βράδυ η μαμά Ολυμπία δημοσίευσε στο λογαριασμό της στο Instagram την πρώτη φωτογραφία όπου δείχνει το σώμα της πώς ακριβώς είναι τρεις μέρες μετά τη γέννηση της κόρης της.
Μάλιστα, συγκρίνει την φουσκωμένη της κοιλίτσα, κάνοντας σύγκριση με μια φωτογραφία από την περίοδο που διένυε την έκτη της εγκυμοσύνη.
H γλυκιά μανούλα αποδεικνύει για ακόμα μία φορά πόσο ακομπλεξάριστη είναι με το σώμα της.

