Λίγο πριν τις 15:00 ολοκληρώθηκε η επείγουσα διακομιδή νεογέννητου βρέφους, ηλικίας μόλις μίας ημέρας, από την Καστοριά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Για την ταχύτερη και ασφαλέστερη μεταφορά του νεογνού κινητοποιήθηκαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Δικυκλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας συνόδευσαν το ασθενοφόρο από την περιοχή του Κλειδιού Ημαθίας έως τη Θεσσαλονίκη, διευκολύνοντας τη διέλευσή του μέσα από την κυκλοφορία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το βρέφος είναι αγόρι. Με την άφιξή του στο Ιπποκράτειο παραδόθηκε άμεσα στην ιατρική ομάδα, η οποία βρισκόταν σε πλήρη ετοιμότητα για την υποδοχή και τη φροντίδα του. Το νεογνό νοσηλεύεται διασωληνωμένο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών.
