Αποκαλυπτικά είναι τα όσα περιλαμβάνονται στο ένταλμα σύλληψης της 25χρονης Ειρήνης Μουρτζούκου από την Αμαλιάδα, η οποία πλέον κατηγορείται για τις δολοφονίες τριών βρεφών, ανάμεσά τους και των δύο δικών της παιδιών, αλλά και για απόπειρα δολοφονίας ενήλικης φίλης της. Το σοκαριστικότερο, όμως, είναι πως επί μήνες μπλόφαρε ψυχρά και συστηματικά προς κάθε κατεύθυνση — γιατρούς, συγγενείς και Αρχές —, ενώ οι εγκληματικές της πράξεις είχαν ήδη ξεκινήσει από το 2020.
Η πρώτη δολοφονία: το ίδιο της το παιδί
Στις 18 Ιουνίου 2022, στην Κάτω Αχαΐα, η Μουρτζούκου φέρεται να σκότωσε το πρώτο της παιδί, ένα κοριτσάκι 19 μηνών, φράζοντας τη μύτη και το στόμα του. Σύμφωνα με το ένταλμα, προκάλεσε υποξία με ασφυκτικό μηχανισμό, οδηγώντας το βρέφος στον θάνατο.
Το δεύτερο παιδί και οι τέσσερις αποτυχημένες απόπειρες πριν το τελικό χτύπημα
Το δεύτερο παιδί της πέθανε στις 17 Οκτωβρίου 2023, έπειτα από 33 ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία”. Όπως προκύπτει, η Μουρτζούκου είχε ήδη προσπαθήσει να το σκοτώσει τέσσερις φορές πριν το πετύχει τελικά τα ξημερώματα, στον θάλαμο του νοσοκομείου.
Μία από αυτές τις αποτυχημένες απόπειρες σταμάτησε επειδή παρενέβη η μητέρα της και κάλεσε το ΕΚΑΒ, όταν είδε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Το τρίτο θύμα: το παιδί της φίλης της
Η τρίτη υπόθεση, ακόμα πιο ανατριχιαστική: το Δεκέμβριο του 2020, σε νοσοκομείο της Πάτρας, η Μουρτζούκου επιχείρησε να σκοτώσει το βρέφος φίλης και κουμπάρας της την ώρα που εκείνη έλειπε από τον θάλαμο. Το παιδί σώθηκε χάρη στην άμεση παρέμβαση των γιατρών.
Όμως, η Μουρτζούκου επανήλθε λίγες εβδομάδες αργότερα και, σύμφωνα με το ένταλμα, το σκότωσε ενώ το πρόσεχε μόνη της, φράζοντας και πάλι τις αναπνευστικές οδούς του.
«Δαίμονες κυρίευσαν το μυαλό μου»
Η σύλληψή της έγινε σε ξενοδοχείο της Αθήνας. Όταν οδηγήθηκε στη ΓΑΔΑ, βρισκόταν σε σύγχυση. Σύμφωνα με τους αστυνομικούς, ψέλλισε ότι «δαίμονες κυρίευσαν το μυαλό της». Παρά τις φρικιαστικές κατηγορίες, δήλωσε αθώα μέσω του δικηγόρου της.
Αυτό που συγκλονίζει ακόμη περισσότερο είναι πως, όλο αυτό το διάστημα, παρίστανε την ανήσυχη μητέρα και φίλη, καλλιεργώντας ένα προφίλ ευαισθησίας και ευθύνης, ενώ πίσω από την ψυχρή της μάσκα εξελισσόταν ένα εφιαλτικό μοτίβο φόνου.