Καταγγελία: “Μπαίνουμε να παρακολουθήσουμε μάθημα μέσω Webex και χρεωνόμαστε”

Οι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων συνεχίζουν να παρακολουθούν καθημερινά τα μαθήματά τους μέσω τηλεκπαίδευσης, αναμένοντας πότε θα δοθεί το πράσινο φως για να επιστρέψουν στα θρανία.

Την ίδια στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας έχει τονίσει επανειλημμένως ότι η πρόσβαση στην πλατφόρμα Webex έχει μηδενική χρέωση με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας τονίζει ότι πληθαίνουν οι καταγγελίες από μαθητές κι εκπαιδευτικούς για τη χρέωση στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια παρακολούθησης μαθήματος μέσω Webex.

Τι καταγγέλει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας, όλες οι συνδέσεις που πραγματοποιούνται μετά τα Χριστούγεννα, με όλες τις εταιρείες, καταναλώνουν τα διαθέσιμα ΜΒ από τα προγράμματα των χρηστών (κατανάλωση που φτάνει τα 7 GB την ημέρα, χωρίς εικόνα), με αποτέλεσμα την αδυναμία μαθητών κι εκπαιδευτικών να συνεχίσουν να συνδέονται στην τηλεκπαίδευση.

Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται το πώς εννοεί το Υπουργείο, ότι η τηλεκπαίδευση είναι κανονική εκπαίδευση και απαιτεί και αξιολόγηση για τους μαθητές παραβλέποντας όλα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη διαδικασία αυτή. Προβλήματα για τα οποία το Υπουργείο δεν έκανε τίποτα προκειμένου να λύσει έστω κάποια από αυτά. Έλλειψη εξοπλισμού, γρήγορου ίντερνετ και πλέον χρέωση του ίντερνετ. Κι αν σκεφτεί κανείς, ότι από την έρευνα που διεξήγαγε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, προέκυψε ότι το 80 % των μαθητών συνδέεται με το κινητό στην τηλεκπαίδευση, καταλαβαίνουμε ότι τα προβλήματα συμμετοχής που δημιουργούνται είναι αξεπέραστα.” τονίζεται στην ανακοίνωση της ΕΛΜΕ.

Οι εκπαιδευτικοί καλούν το Υπουργείο Παιδείας να πάρει άμεσα θέση και να λύσει άμεσα το πρόβλημα χρέωσης της παρακολούθησης μέσω Webex και την  ΟΛΜΕ να παρέμβει και να θέσει άμεσα το πρόβλημα στο Υπουργείο Παιδείας.