Δευτέρα 22 Ιουνίου, 18:24
Array
(
    [category] => Αποδράσεις - Ταξίδια
    [link] => https://www.infokids.gr/category/psychagogia/apodraseis-taksidia/
    [id] => 67
)

Γιατί οι Ινδιάνοι φοράνε φτερά αετού;

indians_of_to_day_Wallpaper_JxHy

 

 

 

Απάντηση

Ο αετός είναι ένα πουλί-σύμβολο για όλες τις φυλές των Ινδιάνων της Αμερικής λόγω της μεγαλοπρέπειας και της δύναμής του. Κάθε Ινδιάνος που είχε στην κατοχή του φτερά αετού ένιωθε μεγάλη τιμή και τα επιδείκνυε με υπερηφάνεια. Άλλωστε τα φτερά ήταν συνήθως το βραβείο που κατακτούσαν έπειτα από κάποιο κατόρθωμα ή το απαραίτητο συμπλήρωμα της επίσημης ενδυμασίας σε συναντήσεις με άλλες φυλές.

 

Στους Ινδιάνους άρεσε πολύ να φτιάχνουν και περίτεχνα χτενίσματα με πολύχρωμα φτερά. Ο τρόπος που τα τοποθετούσαν στα μαλλιά τους ήταν ανάλογος της τέχνης κάθε φυλής, παράλληλα όμως αντανακλούσε και έναν κώδικα επικοινωνίας: κάποια σχέδια σήμαιναν ότι ο κάτοχός τους ήταν χήρος ή ότι είχε νικήσει τον εχθρό.

 

Πηγή: “Γιατί γιαγιά;¨εκδόσεις Susaeta

Ροή Ειδήσεων