Αξιολόγηση του σχολείου από τους ίδιους τους γονείς: Είναι άραγε αυτό λύση;

Οι άσχημες κτιριακές υποδομές καθώς και τα προβλήματα που παρουσιάζουν κατά καιρούς τα σχολικά κτίρια της χώρας αποτελούν συχνά αιτία παραπόνων των γονέων που δεν διστάζουν να μας στέλνουν στο Infokids.gr καταγγελτικές επιστολές για τις άθλιες αίθουσες που φιλοξενούν τα μαθήματα των παιδιών τους.

K. Χατζηδάκης: Θα υπάρχει ειδική σελίδα στο υπουργείο όπου θα γίνεται αξιολόγηση σχολείων από γονείς

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο  Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή «Drive and Travel» ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης προανήγγειλε μεταξύ άλλων την δημιουργία ειδικής σελίδας εντός της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας όπου θα υπάρχει η δυνατότητα αξιολόγηση σχολείων από τους ίδιους τους γονείς των μαθητών. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κύριος Χατζηδάκης :

«Πιστεύουμε στην αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα. Πρέπει να έχουμε τον τρόπο να καταλάβουμε τι πάει καλά και τι στραβά και να το διορθώνουμε. Όχι επειδή πέρασε από το μυαλό του αρμόδιου, αλλά μέσα από μία διαδικασία. Η αξιολόγηση είναι η επιβράβευση του καλύτερου. Είναι το κίνητρο για βελτίωση. Να σεβόμαστε τα χρήματα του φορολογούμενου, τα οποία πρέπει να πιάνουν τόπο. Να γίνει αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι από εκεί θα ξεκινήσουμε. Θα υπάρχει ιστοσελίδα στο Υπουργείο που θα είναι οργανωμένη και στην πρώτη φάση η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους γονείς. Η αξιολόγηση δεν είναι μπαμπούλας. Με αυτόν τον τρόπο θα παίρνουμε αίσθηση των γονιών για το πως τους φαίνεται το σχολείο των παιδιών τους. Είναι έντιμο και διαφανές. Δεν είναι δική μας πατέντα, γίνεται και στο εξωτερικό.»

Προανήγγειλε και αλλαγές στο θεσμό του Ολοήμερου

«Το ολοήμερο σχολείο δεν είναι κανονικό. Δε θέλω να υποτιμήσω τις προσπάθειες όποιου έχει ασχοληθεί με αυτό, ούτε της σημερινής κυβέρνησης, αλλά αυτάό που υπάρχει δεν πρόκειται για ολοήμερο σχολείο. Χρειάζεται να περάσουμε από ένα σχολείο το οποίο είναι πάρκινγκ παιδιών, σε ένα σχολείο που θα είναι πραγματικά ολοήμερο, με δραστηριότητες και προπαρασκευή. Τα θέματα της υγείας και της παιδείας είναι θέματα καθημερινότητας, τα οποία πρέπει να συζητάμε και να δούμε τις μπορούμε να κάνουμε για αυτά ρεαλιστικά».