«Η Τζωρτζίνα μίλησε από τον τάφο»: Η παιδοψυχολόγος που ανέλυσε τις ζωγραφιές ξεσπά για την Ρούλα Πισπιρίγκου

«Η Τζωρτζίνα μίλησε από τον τάφο. Μίλησε το σώμα, μίλησε η ψυχή της. Το παιδί μίλησε με κάθε δυνατότητα που είχε» δήλωσε στον ALPHA η Χριστίνα Μπογιατζή, η παιδοψυχολόγος – λογοπαθολόγος που είχε αναλύσει πρώτη τις ζωγραφιές της 9χρονης και είχε μιλήσει ανοιχτά για τα όσα βίωνε το άτυχο κοριτσάκι “φωτογραφίζοντας” την Ρούλα Πισπιρίγκου.

«Η κυρία Πισπιρίγκου υποτίμησε τα συναισθήματα του παιδιού της»

Οι ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση και η σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου ήταν η επιβεβαίωση για όσα είχε πει και γράψει η κα Μπογιατζή. Όπως ανέφερε στον ALPHA, η ανάλυση από τις ζωγραφιές είχε «πει πάρα πολλά».

«Η κυρία Πισπιρίγκου υποτίμησε τα συναισθήματα του παιδιού της. Από τις ζωγραφιές αποτυπώθηκαν πολλά σκοτεινά συναισθήματα» ανέφερε η κυρία Μπογιατζή.

Η προφητική ερμηνεία για τις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας

Είχαμε αναδείξει πρώτοι στο Ιnfokids.gr  την ανάλυση δύο ζωγραφιών της αδικοχαμένης 9χρονης Τζωρτζίνας  από την  Χριστίνα Μπογιατζή, παιδοψυχολόγο, που ανέλυσε εκτενώς τι δείχνουν όσα σκίτσαρε και αποτύπωσε το πρωτότοκο παιδί της οικογένειας. Μπορείτε να δείτε τη σχετική ανάλυση εδώ

Η ανάλυση της παιδοψυχολόγου Χριστίνας Μπογιατζή για την ζωγραφιά της 9χρονης Τζωρτζίνας

1. Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιας, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.

2. Κάνω κουνια: παραμένω παιδί. Ειμαι δυναμική μου αρέσει η κίνηση.

3. Σχήμα δεντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστω. Κινδυνευω.

4. Κίτρινη κουνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.

5. Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακρυά.

6. “ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δωστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλαβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμενο με κοκκινο χρωμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια απο εκείνους που αισθανομαι οτι ανηκω μαζι τους, πχ. οποιον ενδιαφέρεται.

7. Φωτεινότητα στην καρδια: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!

8.Σχημα αγγέλου/ πτηνου με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε αγγελος, πεθανε. Η μυτη της κάτι λεει για το θάνατό της, ομως εγινε ΚΑΙ πουλι/πτηνο πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιωθω ανασφάλεια.

9.Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτο που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ιδιο.

10. Κεντρικη φιγουρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο διπλα στην αδερφη μου ειναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολυ συγχεχυμένο, τερατωδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδερφης μου ομως εκεινη βγαινει απο το σχημα σιγα σιγα και σωζεται απο αυτο το πρόσωπο.

11. Πρασινος αγγελος: Η αδερφη μου ΦΕΥΓΕΙ απο το μαυρισμένο προσωπο με τα μακρυα χέρια. Διαφοροποιείται.

12. Δεξια θέση αγγελου στη ζωγραφια: Η αδερφη μου (ΙΡΙΔΑ) ειναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατι μετά την παιδική ηλικία της κουνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω απο αυτό γιατι βρίσκομαι αριστερα, μακριά.

13. Πατέρας πουθενα. ΑΦΑΝΤΟΣ.

14. Μεικτά χρωματα πλαισιου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατι θελω να ειμαι μακρια του, δεν θελω να γινω αγγελος, το κοκκινο ειναι γιατι συμπεριλαμβανομαι εφοσον το βλέπω απο μακριά.

15. Μαυρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιοριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.

Σημαντική διευκρίνιση

Πολλοί χρήστες των social media τόνισαν ότι στην επίμαχη φωτογραφία με τη ζωγραφιά που ανήρτησε η παιδοψυχολόγος κ. Μπογιατζή και βάσει αυτών σχολιάζει τον ψυχικό κόσμο του παιδιού επί της ουσίας πρόκειται για μια σύνθεση 2 ζωγραφιών του παιδιού οπότε ενδεχομένως τα όποια συμπεράσματα δεν μπορούν να είναι ακριβή.

Σε αυτούς ακριβώς η κ. Μπογιατζή διευκρινίζει τα εξής “Ακόμα και αν είναι 2 οι ζωγραφιές, ενέχουν τα ίδια στοιχεία με την ίδια ερμηνεία.

Δηλαδή: Τα χρώματα, οι θέσεις και τα συναισθήματα παραμένουν παρόμοια καθώς φαίνεται να υπάρχει η λεγόμενη εσωτερική ΣΥΝΟΧΗ (coherence) και βγαίνουν τα ίδια συμπεράσματα.

Το μόνο που θα άλλαζε θα ήταν στο “Για εσάς”, ότι θα απευθυνόταν σε ΟΠΟΙΟΝ εμπλέκεται άμεσα την ώρα που πραγματοποιείται η ζωγραφιά, θα μπορούσε να αναφέρεται σε περίγυρο χωρίς να είναι απαραίτητα κραυγή βοηθείας.

Η ουσία όμως του ιχνογραφήματος, το μαυρισμένο πρόσωπο, το πτηνο/αγγελος κτλ παραμένουν ίδιας σπουδαιότητας και σημασιολογίας.

Με προβληματίζει το σημείο που ενώνει το δέντρο (κρεμάλα) με το περίγραμμα της καρδιάς. Εύχομαι να μην είναι κανένας επιτήδειος που εμπαίζει την επιστήμη αυτήν.

Διαβάστε επίσης:

Τα πρώτα λόγια της Ρούλας στους αστυνομικούς – Το μήνυμα “θάνατος στους παιδοκτόνους” – Τα 2 πρόσωπα κλειδί

«Μας τα είπε όλα η μητέρα» – 3 εβδομάδες πάλευαν να «δέσουν» το έγκλημα – “Η Τζωρτζίνα υπέφερε “

Η μητέρα και η αδελφή της Ρούλας ζήτησαν να τις φυγαδεύσουν – Το πρώτο βράδυ στην ΓΑΔΑ

 

Ροή Ειδήσεων