“Κάνε όσα προλάβεις”: Αυτή είναι η δασκάλα που κάθε γονιός θα ήθελε για το παιδί του

Τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου κάνει η εξαιρετική ανάρτηση της μαμάς και MSc συμβούλου ψυχικής υγείας – σμβούλου γονεικότητας και εκπαιδεύτριας γονέων  Ευγενία Βαγιάνου για τον εξαίρετο τρόπο με τον οποίο η δασκάλα του γιου της αντιμετώπισε την απουσία του από το σχολείο καθώς η οικογένεια πήγε ένα ταξίδι και την ύλη των μαθημάτων που έπρεπε να καλύψει το διάστημα της απουσίας του.

Η δασκάλα του παιδιού έχοντας ετοιμάσει τις σημειώσεις και τη διδακτέα ύλη που έπρεπε να καλύψει ο μαθητής για να μπορέσει να συμβαδίσει με το υπόλοιπο τμήμα, δεν παρέλειψε στο τέλος να δώσει στο παιδί και μια συμβουλή άκρως πολύτιμη. Ήδη το παιδί ήταν αγχωμένο για το πώς θα αναπληρώσει τα μαθήματα όμως η δασκάλα με μια εξαιρετική κίνηση ενσυναίσθησης του έδειξε ότι δεν πρέπει να νιώθει πίεση και να ανησυχεί για τα μαθήματα που “πήγαν πίσω”.

Το μήνυμα ενθάρρυνσης της δασκάλας

Η φράση της δασκάλας “Κάνε όσα προλάβεις!” ήταν μια όαση για τον αγχωμένο μαθητή.  “Οταν διαβασε το σημειωμα της δασκαλας του εβγαλε ενα αναστεναγμο ανακουφισης και τα ματια του ελαμψαν! Ποσο τον απενεχοποιησαν και το απελευθερωσαν αυτες οι λιγες μαγικες γραμμουλες!!” γράφει χαρακτηριστικά η μαμά.

Όπως δήλωσε στο Ιnfokids.gr η κα Βαγιάνου το σημείωμα της δασκάλας με εξέπληξε θετικά και πραγματικά είμαι χαρούμενη που η δασκάλα στάθηκε στο πλευρό του παιδιού μου, αντιλήφθηκε το άγχος του και βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να τον κάνει να νιώσει άνετα με τον όγκο σχολικών μαθημάτων που έπρεπε να καλύψει λόγω της απουσίας του.

Όπως μας επεσήμανε ” Γονείς και παιδιά διψούν για ένα διαφορετικό μοντέλο εκπαίδευσης, για ένα σύγχρονο πρότυπο δασκάλου. Ο δάσκαλος σαν πρόσωπο, σαν οντότητα είναι ο βασικός πυλώνας γύρω από τον οποίο οικοδομείται μια σχέση μέσα από την οποία ο μαθητής θα βιώσει την ανάπτυξη και την πραγμάτωση του δυναμικού του ή το κόψιμο των φτερών του. Η ποιότητα της προσωπικότητας του δασκάλου καθορίζει και την ποιότητα της σχέσης με τον μαθητή και είναι πιο ουσιαστικό απο το τι διδάσκει ο δασκαλος, με ποιο τρόπο το διδάσκει ή ποιον μαθητή διδάσκει”.

Πόσο συμφωνούμε με την άποψη της μαμάς. Τέτοιους δασκάλους θέλουμε στα σχολεία μας. Παιδαγωγούς με ενσυναίσθηση, που γνωρίζουν οτι το κύριο μέλημα τους είναι αρχικά παιδαγωγικό και μετά μαθησιακό. Γιατί σκοπός είναι πρώτα να καλλιεργηθούν οι ψυχές και μετά τα γράμματα.

Το “ευχαριστώ” της μαμάς στην δασκάλα

Η δασκαλα του Κυριακου η κα Evi Papaspyrou εστειλε στον γιο μου ενα μηνυμα που θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας γιατι με αγγιξε με την ανοιχτοσυνη που βλεπει την « μορφωση».

Σε περιληψη, το ιστορικο ειναι οτι απουσιασε απο το σχολειο για μια εβδομαδα σε ενα οικογενειακο ταξιδι. Κατοπιν συννενοησης η κα Ευη του εστειλε ολες τις εργασιες της εβδομαδας που ελειπε για να τις κανει. Ομως στο τελος του ειχε γραψει κι ενα μικρο « μυστικο» το οποιο σας παραθετω:

Να πω οτι ο γιος μου προβληματιζοταν οτι πεντε σχολικες μερες ηταν πολλες για να λειψει – χωρις σοβαρο λογο- οπως ακριβως μου ειπε γιατι θα εχανε πολλα μαθηματα.Οταν διαβασε το σημειωμα της δασκαλας του εβγαλε ενα αναστεναγμο ανακουφισης και τα ματια του ελαμψαν! Ποσο τον απενεχοποιησαν και το απελευθερωσαν αυτες οι λιγες μαγικες γραμμουλες!!

Διαβάστε επίσης:

«Ζωομπουκίτσες Έβρου»: Μαθητές από το Διδυμότειχο δημιουργούν την πιο… οικολογική «start up»

Ορφάνεψε για δεύτερη φορά – Η ιστορία 12χρονου Ελληνόπουλου που “έχασε” και τους θετούς γονείς

Aυτός ο Δήμος τοποθετεί ανελκυστήρες σκάλας με κάθισμα για άτομα ΑμΕΑ στα σχολεία!