Μαμά ξεσπά για την τηλεκπαίδευση: “Οι δάσκαλοι προσπαθούν να διδάξουν, οι μαθητές να συνδεθούν, και οι γονείς δεν είμαστε τεχνικοί να δούμε τι φταίει”

“Αγαπητοί κύριοι,

Έχω την τύχη να είμαι γονέας δύο παιδιών, ενός μαθητή της Β’ δημοτικού και μιας μαθήτριας του νηπιαγωγείου.

Τυγχάνει επίσης να είμαι εδώ και 3 χρόνια στο Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μιας που θέλω να βοηθώ, όπως μπορώ, το μέλλον της κοινωνίας και της χώρας μας: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

Εν συντομία και παρόλο που διάβασα το Δελτίο Τύπου της 19ης Νοεμβρίου το οποίο αναφέρει ότι η τηλεκπαίδευση λειτουργεί ομαλά, σας ενημερώνω, αν και είμαι βέβαιη ότι το γνωρίζετε, πως ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ και υπάρχουν πλήθος προβλημάτων.

Πρέπει δε να σας τονίσω ότι έκανα μία έρευνα σε γνωστούς, φίλους και γείτονες και διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί ακόμα κι όταν οι εμπλεκόμενοι λένε ότι λειτουργεί. Τι εννοώ;

Θα ακούσετε να λένε ότι έγινε μάθημα στο τάδε τμήμα χθες και θα εννοούν ότι έγινε μάθημα αλλά δεν κατάφεραν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές, ότι ενδιάμεσα το σύστημα πέταξε τη δασκάλα για κάνα 15λεπτο, ότι οι κάμερες έπρεπε υποχρεωτικά να είναι κλειστές και ότι ο διαμοιρασμός οθόνης του εκπαιδευτικού δεν λειτούργησε.

Τα προβλήματα είναι πολλά: η σύνδεση διακόπτεται συνεχώς, μπαίνουμε – βγαίνουμε διαρκώς στο σύστημα (όσοι κατορθώνουμε να μπούμε), από χθες αποσυνδέεται και ο ήχος κάθε 10 λεπτά….

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν μιλάμε για ένα πρόγραμμα χαμηλών προδιαγραφών, το webex είναι ισάξιο με τα αντίστοιχα της αγοράς. Μιλάμε όμως για ένα πρόγραμμα που με το φορτίο όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών της χώρας ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

Φυσικά η ύλη είναι αδύνατο να προχωρήσει… Ποιος ευσυνείδητος εκπαιδευτικός θα προχωρήσει την ύλη όταν έστω κι ένα παιδί δεν μπορεί να συνδεθεί; Πόσο μάλλον όταν ακόμα και τα παιδιά που συνδέονται δεν μπορούν να παρακολουθήσουν.

Οι δάσκαλοι βρίσκονται σε πλήρη απογοήτευση, διότι προσπαθούν να διδάξουν και δεν μπορούν.

Οι μαθητές, μικρά παιδιά, καθημερινά βασανίζονται ψυχολογικά από αλλεπάλληλες απογοητεύσεις και ατελείωτη αναμονή μέχρι να συνδεθούν.

Οι γονείς σε απόγνωση από τη μία ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει κι από την άλλη πώς να παρηγορήσουμε τα μικρά παιδιά μας…

Κάθε μέρα ξυπνάμε με το άγχος αν θα συνδεθούμε, αν θα γίνει μάθημα, αν θα έχουμε πάλι να αντιμετωπίσουμε την απογοήτευση και το κλάμα των παιδιών μας.

Τα ιδιωτικά λειτουργούν απρόσκοπτα, προχωράνε την ύλη τους κανονικά και εμείς της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, οι παρακατιανοί της κοινωνίας, βιώνουμε την κοινωνική ανισότητα να χτυπάει τα ίδια τα παιδιά μας.

Είδατε τα προβλήματα όταν ξεκίνησε η τηλεκπαίδευση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και όμως δεν κάνατε τίποτα για να μη συμβεί το ίδιο και με την τηλεκπαίδευση της πρωτοβάθμιας. Παρότι απευθύνεται σε μικρότερα παιδιά.

Βασανίζετε τα μικρά μας παιδιά χωρίς κανένα λόγο. Μας υποχρεώνετε να εκθέτουμε στην ακτινοβολία παιδιά 4 και 5 ετών 2,5 ώρες κάθε μέρα και παιδιά από 6 ετών 3,5 ώρες κάθε μέρα μόνο και μόνο για να ακούνε τις δασκάλες να ρωτάνε αν ακούγονται και αν τις βλέπουμε…

Πρέπει να σας ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαστε ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ κανενός.

Είναι ντροπή ενώ τα σχολεία έμειναν 6 μήνες κλειστά να μην είσαστε/είμαστε έτοιμοι για την τηλεκπαίδευση.

Είναι λάθος να μας βάζετε όλη την Ελλάδα σε ένα τσουβάλι, το τσουβάλι της cisco.

Δεν είμαστε τεχνικοί για να βρούμε τι φταίει. Δεν είμαστε Υπουργοί για να βρούμε την κατάλληλη εταιρεία με την κατάλληλη εφαρμογή.  Δεν είμαστε δάσκαλοι για να βρούμε τρόπο να διδάξουμε.

Όπως φαίνεται όμως μία είναι η λύση: Να αφήσετε κάθε εκπαιδευτικό να δουλέψει με τον τρόπο και τα μέσα που έχει και μπορεί σύμφωνα με την ομάδα της τάξης του, ώστε να μη μένει κανένα παιδί έξω από τη διδασκαλία.

Έχετε τρόπους και φορείς (δ/ντες σχολείων, συντονιστές εκπαίδευσης κλπ) να ελέγξετε ποιος εκπαιδευτικός δουλεύει.

Αποδεσμεύστε μας από το webex άμεσα. Δεν χρειάζεται να χαθεί άλλος χρόνος.

Περιμένω εναγωνίως να ενδιαφερθείτε για το μέλλον της κοινωνίας και της χώρας μας: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

Με εκτίμηση,”