Μαθητές δύο ταχυτήτων: Γιατί στα ιδιωτικά κάνουν μάθημα πρωί (χωρίς προβλήματα) και στα δημόσια απόγευμα;

Από χθες οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπήκαν στο χορό της τηλεκπαίδευσης και προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα με όλα όσα συνεπάγεται.

Γιατί τα ιδιωτικά κάνουν τηλεκπαίδευση το πρωί και τα δημόσια μεσημέρι- απόγευμα;

Τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης σύμφωνα με την επίσημη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας διεξάγονται για τα Δημοτικά από τις 14:10 έως τις 17:20 ενώ για τα Νηπιαγωγεία από τις τις 14:10 έως τις 16:20.

Μπορείτε να δείτε τη σχετική εγκύκλιο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Εντούτοις από χθες λαμβάνουμε πληθώρα αναφορών από αναγνώστες του Infokids.gr που αναρωτιούνται γιατί το εν λόγω ωράριο τηλεκπαίδευσης δεν τηρείται και από πλευράς ιδιωτικών σχολείων καθώς οι μαθητές τους παρακολουθούν κανονικά τα μαθήματά τους στο αντίστοιχο πρωινό ωράριο από τις 8:00 το πρωί και σχολάνε στις 13:15.

Μάλιστα, υπάρχουν και περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων που δίνουν στους γονείς τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι πότε θέλουν να παρακολουθήσουν μαθήματα τηλεκπαίδευσης τα παιδιά καθώς “σπάνε” τα τμήματα και δημιουργούν ψηφιακές τάξεις που λειτουργούν είτε πρωί είτε απόγευμα ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα δηλώσουν οι γονείς.

Η νεότερη οδηγία που στάλθηκε στα ιδιωτικά σχολεία

Γονείς μας ενημέρωσαν ότι χθες έλαβαν από τα σχολεία τους νέες οδηγίες για το ωράριο της τηλεκπαίδευσης καθώς σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, τα σχολεία είναι υποχρεωμένα να τηρούν τον βασικό κορμό που όρισε το Υπουργείο (14:00-17:00) έχοντας τη δυνατότητα να το επεκτείνουν είτε ως προς την έναρξη (αυστηρά, όμως, από τις 12:00 και έπειτα) είτε ως προς τη λήξη του.

Εκπαίδευση δύο ταχυτήτων;

Για ακόμη μια φορά τα εν λόγω παράπονα αναδεικνύουν ότι υπάρχουν σχολεία δύο ταχυτήτων καθώς οι μαθητές των Δημοσίων πασχίζουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης με τα οποία προβλήματα καταγράφονται στην πλταφόρμα και μάλιστα σε ένα ωράριο παρακολούθησης επιβαρυμένο καθώς οι μαθητές δεν έχουν συνηθίσει να κάνουν μάθημα τόσες ώρες το μεσημέρι την ίδια στιγμή που οι μαθητές των ιδιωτικών παρακολουθούν τα μαθήματά τους και σε πολλές περιπτώσεις από την ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν και τα δημόσια σχολεία με τη διαφορά ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υλοποιείται στο καθιερωμένο σχολικό ωράριο.

Καταγγελία ΟΙΕΛΕ: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού οι μαθητές στα δημόσια σχολεία καθώς τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια εφαρμόζουν ό, τι θέλουν

Το ζήτημα μάλιστα έθιξε και η ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος) που έκανε λόγο για “Παιδιά ενός κατώτερου Θεού οι μαθητές στα δημόσια σχολεία καθώς τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια εφαρμόζουν ό,τι θέλουν”.

Με ανακοίνωση που εξέδωσε επιβεβαιώνει τις φήμες ότι τα ιδιωτικά σχολεία έχουν διαχωρίσει τη θέση τους από τα δημόσια αναφορικά με το ωράριο τηλεκπαίδευσης και μάλιστα έχουν ήδη ενημερώσει τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς ότι δεν θα εφαρμόσουν την υπ. αριθμ. 155689/ΓΔ4/14-11-2020 Υ.Α. που προβλέπει, μεταξύ άλλων, διδακτική ώρα 30 λεπτών και πρόγραμμα από τις 2 έως τις 5 για τα δημοτικά και 2 έως 4:20 για τα νηπιαγωγεία.

Όπως τονίζεται εμφατικά στην ανακοίνωση τα ιδιωτικά σχολεία εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα τελείως διαφορετικό από το προβλεπόμενο χωρίς να έχουν ενημερώσει, ως οφείλουν, τις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, έχουν προχωρήσει σε συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, όπως προβλέπει η Υ.Α και χωρίς να έχουν πάρει οποιαδήποτε άδεια από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Γονείς Ιδιωτικών Σχολείων: “Γιατί πρέπει να ακολουθούμε κατά γράμμα ό,τι ισχύει για τα δημόσια;”

Βέβαια στον αντίποδα βρίσκονται οι γονείς των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων που μας εκφράζουν ότι δεν καταλαβαίνουν γιατί δημιουργείται πρόβλημα που τα ιδιωτικά σχολεία χαράσσουν δική τους στρατηγική στο ζήτημα της τηλεκπαίδευσης και δεν ακολουθούν κατά γράμμα τα όσα ισχύουν για τα δημόσια.

Χαρακτηριστική η περίπτωση μιας μαμάς που δήλωσε στο Infokids.gr “Τα ιδιωτικά σχολεία εφαρμόζουν ό,τι θέλουν προκειμένου να μπορέσουν να μείνουν ανοιχτά και να πληρώσουν τους εκπαιδευτικούς τους, οι οποίοι θα μείνουν άνεργοι σε αντίθεση με του δημόσιου οι οποίοι στην προηγούμενη καραντίνα στην πλειοψηφία τους δεν έκαναν τίποτα στα παιδιά, παρά μόνο έστελναν υλικό μέσω viber που δε διόρθωναν ποτέ. Όσοι από εμάς λοιπόν επέλεξαν να πληρώνουν δίδακτρα για μια καλύτερη παιδεία θα πρέπει και να πληρώνουμε και να υποστούμε ό,τι και τα δημόσια σχολεία;