Νέο κρούσμα κορωνοϊού επιβεβαιώθηκε χθες βράδυ στα Τρίκαλα. Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr εργαζόμενος στο ΚΔΑΠ Ομόνοια του Δήμου Τρικκαίων βρέθηκε θετικός στον covid-19.
Οι λοιποί εργαζόμενοι, αλλά και οι δάσκαλοι του 10ου Δημοτικού Σχολείου που συστεγάζεται στον ίδιο χώρο, αργά χθες βράδυ να μην προσέλθουν στην εργασία τους.
Ο χώρος έκλεισε για απολύμανση.
Υπενθυμίζεται ότι προχθές (8/9) είχαν ανιχνευθεί 3 κρούσματα κορωνοϊού σε έναν βρεφονηπιακό σταθμό, ένα Γυμνάσιο και ένα Λύκειο του Δήμου.
