Πανελλήνιες 2020: Αυτά είναι τα θέματα και οι απαντήσεις που “έπεσαν” στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Πανελλήνιες 2020: Αυτά είναι τα θέματα και οι απαντήσεις που “έπεσαν” στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Πρεμιέρα σήμερα για τις Πανελλήνιες 2020 και οι μαθητές των Γενικών Λυκείων εξετάστηκαν στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.

Αυτά είναι τα θέματα που “έπεσαν” στη Νέα Ελληνική Γλώσσα

Το Infokids.gr σε συνεργασία με τα Φροντιστήρια Διακρότημα θα δημοσιεύει τις εκφωνήσεις των θεμάτων, και σταδιακά τις προτεινόμενες λύσεις – απαντήσεις.

Τρία διαφορετικά κείμενα, του Θεόδωρου Γρηγοριάδη, του Κώστα Τσιρόπουλου και του Τίτου Πατρίκιου σχετικά με την λογοτεχνία, τη φιλαναγνωσία και την αξία των βιβλίων για τη ζωή μας, ήταν αυτά στα οποία κλήθηκαν να εξεταστούν στις Πανελλήνιες οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες για τα ΑΕΙ της χώρας.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών τα θέματα Α, Β και Γ ήταν σαφή και αναμενόμενα και λογικά δεν δυσκόλεψαν τους υποψηφίους.

Mπορείτε να δείτε τα θέματα στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 2020 ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Το θέμα της Έκθεσης

Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της
στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση
τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας
εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια
επιλογή σας. 

Δείτε τις απαντήσεις των θεμάτων

Μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις των θεμάτων στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

O σχολιασμός των θεμάτων από το ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ

Τα θέματα ήταν σαφώς προσαρμοσμένα στο νέο σύστημα, τόσο στη δομή, όσο και στη φιλοσοφία τους. Η περίληψη απαιτούσε στοχευμένη αναζήτηση ενός θέματος και δεν παρουσίασε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία.

Οι Β ασκήσεις, σαφείς στις εκφωνήσεις τους, απαιτούσαν προσεκτική μελέτη των κειμένων, ενώ ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν στην αναφορά της λειτουργίας της θεωρίας. Η δυσκολία στις ασκήσεις αυτές εντοπίστηκε στο χρόνο που θα έπρεπε να διαθέσουν οι μαθητές, αφού υπήρχαν αρκετές ασκήσεις ανάπτυξης (Α, Β3, Γ, Δ).

Το θέμα της έκθεσης, παρουσίασε ενδιαφέρον ως θεματική ενότητα, άλλωστε και στο study4exams είχε αναδειχθεί ως ζητούμενο το βιβλίο, είναι βέβαιο ότι προβλημάτισε τους μαθητές. Θεωρώ πως η διατύπωση των ερωτημάτων και ο βαθμός υποκειμενικότητας σε αυτή, ενδεχομένως θα προβληματίσει στην βαθμολόγηση.

Σαραντίτη Ειρήνη
Φιλόλογος

Ροή Ειδήσεων