Αρχική HEMO Πώς να δώσετε στο παιδί σας ενέργεια όταν η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο

Πώς να δώσετε στο παιδί σας ενέργεια όταν η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο

Τρέξιμο μέσα και έξω από το σπίτι, παιχνίδι στις κούνιες, ποδήλατο, εξωσχολικές δραστηριότητες... πού τη βρίσκουν τόση ενέργεια; Κι αν τη βρίσκουν, πώς την διατηρούν; Και τι γίνεται όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει; Αν είστε γονείς, σας έχουν σίγουρα απασχολήσει τα παραπάνω ερωτήματα, ειδικά όσο το καλοκαίρι πλησιάζει. Κι αν είστε υπεύθυνοι γονείς, φροντίζετε να κάνετε το καλύτερο δυνατό, ώστε να είναι πάντα τα παιδιά σας δυνατά και υγιή.

Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσουν τα παιδιά μας περισσότερη δύναμη και ενέργεια δεν είναι άλλος... από την διατροφή τους. Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, και σας παρουσιάζουμε 5 "ενισχυτικά" ενέργειας για τα παιδιά, τα οποία θα τα βοηθήσουν να μείνουν δυνατά και γεμάτα κέφι, όταν η ζέστη χτυπάει κόκκινο.

Νερό

Ο κίνδυνος αφυδάτωσης στην παιδική ηλικία είναι ιδιαίτερα αυξημένος και ένα αφυδατωμένο σώμα είναι σίγουρα ένα κουρασμένο σώμα. Οι ανάγκες για την πρόσληψη υγρών – και δη νερού – αυξάνονται σε συνθήκες αυξημένης θερμοκρασίας ή κατά τη διάρκεια σωματικής δραστηριότητας. Τα παιδιά, όμως, αρκετά συχνά δεν καταλαβαίνουν πότε χρειάζεται να πιουν νερό, με αποτέλεσμα να μην ενυδατώνται επαρκώς.

Πώς θα τα βοηθήσετε να πίνουν περισσότερο νερό;

Το πόσο νερό πρέπει να πίνει ένα παιδί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το φύλο, η ηλικία, η σωματική δραστηριότητα, το βάρος, αλλά και οι περιβαλλοντικές συνθήκες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, κατά μέσο όρο τα παιδιά ηλικίας 9-16 ετών πρέπει να καταναλώνουν περί τα 2,5 λίτρα νερό ανά ημέρα.

Δοκιμάστε να έχετε το νερό σε σημείο με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση για τα παιδιά. Το αγαπημένο τους παγούρι γεμάτο πάντα με φρέσκο νερό θα βοηθήσει. Τις πολύ ζεστές καλοκαιρινές μέρες αφήστε το δοχείο με το νερό για λίγο στο ψυγείο, ώστε να είναι δροσερό, και προτρέψτε το παιδί να το έχει πάντα μαζί του.

Γάλα 

Είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι, το γάλα πάντα ωφελεί τα παιδιά, καθώς από μόνο του αποτελεί ένα εξαιρετικό γεύμα. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, πρωτεΐνες και συμβάλλει στην υγιή ανάπτυξη των οστών. Τα παιδιά, όμως, αρκετά συχνά αρνούνται να πιουν το γάλα τους, ειδικά όταν ο καιρός ζεσταίνει και εκείνα έχουν στο μυαλό τους μόνο το παιχνίδι.

Πώς θα πίνουν περισσότερο γάλα;

Το γάλα γίνεται πιο ελκυστικό και τα οφέλη του ακόμα περισσότερα, όταν συνοδεύεται από μία κουταλιά HEMO. Το γάλα τότε εμπλουτίζεται με 11 βιταμίνες, 4 μεταλλικά στοιχεία και βύνη, τα οποία απελευθερώνουν σταθερά ενέργεια στο σώμα για δύναμη όλη μέρα. Επιπλέον, το παγωμένο γάλα με την προσθήκη HEMO γίνεται ένα γευστικότατο ρόφημα εκτός από το πρωί, αλλά και το απόγευμα ή το βράδυ.

Μπανάνες

Η περιεκτικότητά τους σε Κάλιο τις κάνει πολύ σημαντικές για τον οργανισμό των παιδιών -και όχι μόνο. Το θρεπτικό αυτό συστατικό, το οποίο βρίσκουμε και στα βερίκοκα, τα δαμάσκηνα ή τα αποξηραμένα σύκα, εξισορροπεί το νευρικό σύστημα του παιδιού και βοηθά στην ανάπτυξη των μυών του.

Πώς θα τρώνε περισσότερες μπανάνες;

Πολλά παιδιά δυσανασχετούν όταν έρχεται η ώρα του φρούτου. Αν και το δικό σας δεν θέλει να φάει την μπανάνα του, μπορείτε να την αφήσετε για λίγο στο ψυγείο και στη συνέχεια να την κόψετε σε κομμάτια και να βουτήξετε την άκρη τους σε λιωμένη κουβερτούρα. Τοποθετήστε τα στην κατάψυξη μέχρι η κουβερτούρα να παγώσει και σερβίρετε στα παιδιά ένα νόστιμο και δροσερό σνακ!

Αμύγδαλα & Καρύδια

Πλούσια σε λιπαρά, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, αποτελούν το ιδανικό σνακ, τις ημέρες που τα παιδιά μας χάνουν την ενέργειά τους. Καταναλώνονται εύκολα, συσκευάζονται χωρίς να δημιουργούν χάος και μπορείτε να τα έχετε πάντα μαζί σας.

Πώς θα τρώνε περισσότερα αμύγδαλα και καρύδια;

Συνήθως, τα παιδιά δεν λένε όχι στους ξηρούς καρπούς. Οπότε, μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας σε ένα σακουλάκι λίγους και να τους προσφέρετε όταν εκείνα ζητούν κάτι να φάνε, π.χ. μετά το παιχνίδι στις κούνιες. Κι αν το παιδί σας δεν τους πολυσυμπαθεί, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε και ως συνοδευτικά για το γιαούρτι του, τις σαλάτες και τα φρούτα του ή να τους ραντίσετε με λίγο μέλι και έτσι να γίνουν ακόμα πιο νόστιμοι.

Smoothies

Είναι ο πιο εύκολος και νόστιμος τρόπος για να καταναλώσουν τα παιδιά φρούτα και λαχανικά σε συνδυασμό με γάλα ή γιαούρτι που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό τους και τα γεμίζουν με ενέργεια, χωρίς να τα "βαραίνουν". Συνδυάστε τις γεύσεις που τους αρέσουν και φτιάξτε λαχταριστά ροφήματα που θα τονώσουν άμεσα το παιδί σας. Τα καλοκαιρινά φρούτα, μάλιστα, ενδείκνυνται για πολλές, ευφάνταστες και νόστιμες συνταγές.

Πώς θα τα σερβίρετε;

Τα smoothies, ειδικά τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες, είναι τα πιο περιζήτητα ροφήματα. Για να είναι πάντα δροσερά, κόψτε τα φρούτα σας και τοποθετήστε τα στην κατάψυξη πριν τα χρησιμοποιήσετε για τις συνταγές σας. Συνοδεύστε τα με μέλι ή ταχίνι για ακόμα περισσότερη γεύση και ενέργεια!


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.