SOS4Love Project: Μάθετε τα πάντα για το μοναδικό στο είδος του ελληνικό project που εξυπηρετει τους 17 στόχους βιωσιμότητας του ΟΗΕ

Στις 2:50 ώρα Ελλάδος στις 30/07/20 η NASA πραγματοποίησε την εκτόξευση από το cape Canaveral της Florida του Rover Perseverance με προορισμό τον κρατήρα Zazero στον κόκκινο Πλανήτη που αναμένεται να φτάσει στον Άρη το Φεβρουάριο του 2021, με σκοπό να απαντήσει στο ερώτημα αν υπήρξε ζωή στην Άρη.

Μέσω του προγράμματος της NASA ‘Sent Your Name to Mars’, 10 εκατομμύρια ονόματα πολίτων της γης μεταφέρονται σε micro chip με το Rover Perseverance στον Άρη λαμβάνοντάς boarding pass από την NASA.

To SOS4Love Project της 3Dlexia Cosmos με τη δράση SOS4Love Goes to Space κατάφερε να είναι το 1ο Project παγκοσμίως στους 17 Στόχους Βιωσιμότητάς του ΟΗΕ με Boarding Pass SOS4Love Project Ambassador’ που καινοτόμησε, προσεφέροντας την εμπειρία της μοναδικής Κοσμικής αυτής ένωσης σε πάνω από 640.000 μαθητές από 65 χώρες που δρουν στους 17 στόχους του ΟΗΕ, ενδυναμώνοντάς το #Space4SDGs του UNOOSA και την επιτακτική ανάγκη για Παιδεία Καρδιάς και Πνεύματος για μια νέα Γη Ειρήνης και Βιωσιμότητας.

Μια πολύ σημαντική στιγμή για την Ελλάδα καθώς μεταφέρει μήνυμα Φωτός μέσα από την Φιλοσοφία του Αριστοτέλη για την Παιδεία του Μέλλοντος με ρίζα Ελληνική: Το Να Εκπαιδεύεις το Πνεύμα χωρίς την καρδιά Δεν Εστί Παιδεία’ πέρα από το χρόνο και το χώρο, εμπνέοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς και μαθητές σε δράσεις αγάπης μέσα στα σχολεία για μια Γη Δικαιοσύνης, Βιωσιμότητας και Ειρήνης για όλους.

Λίγα λόγια για το SOS4Love Project

To  παγκόσμιο SOS4LoveProject (www.sos4loveproject.org) είναι πρωτοβουλία της αστικής μη κερδοσκοπικής 3DlexiaCosmos NPO (www.3dlexiacosmos.com) της Προέδρου, βραβευμένης εκπαιδευτικού Κα. Αγγελική Παππά και των μαθητών του ‘i love dyslexia’ EFL school. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο ανθρωπιστικό project, που ξεκινά από την Ελλάδα, στο οποίο μαθητές και εκπαιδευτικοί μέσω βιωματικών δράσεων δρουν στον άξονα των 17 Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ (#SDGs).

Όχημα τους η Παιδαγωγική της Αγάπης (#Pedagogy4Love), όπως ορίζεται από τον Αριστοτέλη: ‘Το να εκπαιδεύεις το πνεύμα, χωρίς την καρδιά, δεν εστί Παιδεία’, η καλλιέργεια της οποίας αποτελεί επιτακτική ανάγκη για Ειρήνη και Ευημερία στον κόσμο.
Στόχος του SOS4LoveProject είναι να ενωθούν όλα τα κράτη ως ΕΝΑ στην επίτευξη της βιωσιμότητας στον πλανήτη, μέσω της ενδυνάμωσης των νέων ενεργοποιώντας τους στους 17 Στόχους της Βιωσιμότητας με την παράλληλη έμφασή στο μήνυμα για την επιτακτική ανάγκη Παιδείας για την Ειρήνη, Ευημερία και Αγάπη στον κόσμο για όλους.

Η επίσημη ανακοίνωσή του σε διεθνές επίπεδο πραγματοποιήθηκε στον ΟΗΕ κατά τη διάρκεια της Geneva Peace Week 2017 στην εκδήλωση της 3Dlexia Cosmos και της Biopolitics International Organization, μέσα από τη φωνή ενός μαθητή με δυσλεξία. Μέχρι τώρα το Ιmpact του SOS4LoveProject ενώνει πάνω από 500.000 μαθητές από 65 χώρες και όλες την Ηπείρους σε δράσεις Αγάπης για τους 17 στόχους, με τη στήριξη των Υπουργείων Παιδείας Κύπρου και Αργεντινής, όπου τo εισήγαγαν σε όλα τα σχολεία των κρατών τους! To SOS4Love Project έχει τιμηθεί με το βραβείο του ιδρύματος της Πριγκίπισσας Νταϊάνα, Diana Award.

To “i love dyslexia” (ILD) αποτελεί τον πρώτο και μοναδικό διεθνώς απόλυτα εξειδικευμένο εκπαιδευτικό οργανισμό ολιστικής εκμάθησης των Αγγλικών ως ξένη γλώσσα για μαθητές με δυσλεξία και μαθησιακές διαφορετικότητες. Ο οργανισμός μας αναδείχτηκε στους 10 κορυφαίους καινοτόμους οργανισμούς στην Ελλάδα και αποτελεί το μοναδικό που διακρίθηκε στον τομέα της παιδείας για το 2015, στον καθιερωμένο διαγωνισμό της Eurobank και του ΣΕΒ «Η Ελλάδα Καινοτομεί» και η ιδρύτρια του αλλά και επιστημονικά υπεύθυνη κ. Αγγελική Παππά έχει αναδειχτεί στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου, μέσω του θεσμού του Global Teacher Prize 2016. Πυρήνας της καινοτομίας του ΙLD είναι ο συνδυασμός: α) του πρωτογενούς υλικού ολοκληρωμένης, συστηματικής και ολιστικής παρέμβασης σε διεθνές επίπεδο για τη ξένη γλώσσα, που σχεδιάστηκε από την Κα Αγγελική Παππά βάσει του διαφορετικού εγκεφάλου των ατόμων με δυσλεξία, με ταυτόχρονη χρήση νέων τεχνολογιών και β) των βιωματικών εργαστήριων ‘διαφοροποιημένης διδασκαλίας’, όπου ομάδες μαθητών διαφορετικών ικανοτήτων, ηλικίας και επίπεδου αγγλικών, εξελίσσονται όχι μόνο στη ξένη γλώσσα, αλλά και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής (Life Skills Education), απαραίτητων για τις προκλήσεις του 21ο αιώνα.