Το μήνυμα του πατέρα του από το Τορίνο
Ο 15χρονος Δημήτρης από το Μέτσοβο έδωσε μια σκληρή μάχη με τη ζωή, όταν μια απλή πεζοπορία μετατράπηκε σε εφιάλτη. Η θερμοπληξία που υπέστη στάθηκε τόσο σοβαρή, που οι γιατροί έκριναν απαραίτητη μια επείγουσα μεταμόσχευση ήπατος στην Ιταλία.
Χάρη στην άμεση κινητοποίηση των αρχών και την ακούραστη προσπάθεια των γιατρών, το ταξίδι στο Τορίνο έφερε ελπίδα. Εκεί πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το σωτήριο χειρουργείο που κράτησε στη ζωή τον Δημήτρη.
Η ανάρρωση με τη δύναμη της οικογένειας
Ο έφηβος συνεχίζει την ανάρρωσή του στην παιδιατρική κλινική του Τορίνο, έχοντας στο πλευρό του τους γονείς του που δεν τον αφήνουν στιγμή μόνο. Ο πατέρας του, κ. Βασίλης, μιλάει με ανακούφιση:
«Ο Δημήτρης είναι καλά, μιλάει, τρώει και έχει κανονική επαφή με το περιβάλλον. Πλέον βγήκαμε από το νοσοκομείο Le Molinette και βρισκόμαστε σε παιδιατρική κλινική, όπου τον παρακολουθούν εξειδικευμένοι γιατροί».
Με δάκρυα χαράς και συγκίνησης, ο ίδιος συμπληρώνει πως την επόμενη εβδομάδα θα γνωρίζουν περισσότερα για το πότε το παιδί τους θα μπορέσει να επιστρέψει στο σπίτι του.
Ένα μάθημα για όλους μας
Η περιπέτεια του Δημήτρη μας υπενθυμίζει πόσο εύθραυστη είναι η υγεία και πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει η θερμοπληξία – ιδιαίτερα το καλοκαίρι και σε συνθήκες έντονης σωματικής δραστηριότητας.
Η δύναμη ψυχής του παιδιού και η αγάπη της οικογένειας στέλνουν σε όλους μας το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα: ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, η ζωή μπορεί να κερδηθεί.
