Αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί που απέσπασαν βραβεία για τις ηλεκτρονικές τους τάξεις και την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Η εξ αποστάσεως διδασκαλία αποτελεί ένα νέο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθεια να μην χάνονται μαθήματα αλλά και να βρίσκουν οι μαθητές το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό που παραδόθηκε εν ώρα μαθήματος όταν απουσίαζαν.

Το κλείσιμο των σχολείων και η διακοπή της δια ζώσης διδασκαλίας ελέω κορωνοϊού αποτέλεσαν πρόσφορο έδαφος ώστε όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ασχοληθούν με την ασύγχρονη εκπαίδευση και να δημιουργήσουν ηλεκτρονικές αίθουσες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που αποτελούν εκπαιδευτικές οάσεις.

Εκπαιδευτικοί με μεράκι  βραβεύτηκαν για τις υποδειγματικές ηλεκτρονικές τάξεις που έστησαν

Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκαν οι εκπαιδευτικοί που διακρίθηκαν στον  1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ηλεκτρονικής Αίθουσας Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης που διεξήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ).

150 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων & ειδικοτήτων από όλη την Ελλάδα, -συμμεριζόμενοι τη χρησιμότητα και την αξία της Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πρωτοφανούς κρίσης υγείας που διανύουμε- ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα της Ε.Ε.Π.Ε.Κ και υπέβαλαν την ηλεκτρονική τους τάξη προς τυφλή κρίση από το σώμα της Επιτροπής Κριτών της Ε.Ε.Π.Ε.Κ.

Βασικός σκοπός του διαγωνισμού είναι η διάχυση και η επιβράβευση κάθε καινοτόμας προσπάθειας και δράσης των Ελλήνων Εκπαιδευτικών, ώστε να διατηρείται η διαπροσωπική επικοινωνία μαθητών-εκπαιδευτικών και να εμπεδώνεται η ύλη.

Μεταξύ των κριτηρίων σύμφωνα με τα οποία αξιολογήθηκαν οι Ηλεκτρονικές Αίθουσες, συγκαταλέγονται η οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας, η επικοινωνία με τους μαθητές, η αξιοποίηση υπαρχόντων μαθησιακών πόρων, η πληρότητα της ηλεκτρονικής αίθουσας, η ποικιλομορφία και καταλληλότητα του εκπαιδευτικού υλικού, αλλά και οι μέθοδοι αξιολόγησης – ανατροφοδότησης των μαθητών.

Οι διακριθέντες εκπαιδευτικοί ανά κατηγορία είναι οι παρακάτω:

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1ο Βραβείο ΠΑΤΣΙΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ OΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΧΑΡΑΥΓΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

2ο Βραβείο ΦΡΑΓΓΕΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΚΕΣΙΝΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ

3ο Βραβείο ΜΠΟΥΛΙΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ 17o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ και

ΧΑΤΖΗΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΝΤΑΠΛΑΤΑΝΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1ο Βραβείο ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΖΩΗ-ΧΑΡΑ, ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΕΑ

2ο ΛΥΡΗ ΝΑΤΑΣΑ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

3ο ΜΑΜΑΛΗ ΕΛΕΝΗ, 2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ και
ΤΣΑΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ-ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, 2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1ο Βραβείο ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (Αλεξόπουλος Δ., Βαβέτση Χ., Σπαλιώρας Κ., Τσιμέκα Μ.)

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ

2ο ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΤΜΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,

3ο ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ