Σάββατο 27 Ιουνίου, 03:27
Array
(
    [category] => Αποδράσεις - Ταξίδια
    [link] => https://www.infokids.gr/category/psychagogia/apodraseis-taksidia/
    [id] => 67
)
Ειρήνη Ψυχράμη: Έγινε μητέρα για δεύτερη φορά - «Μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ»

Ειρήνη Ψυχράμη: Έγινε μητέρα για δεύτερη φορά – «Μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ»

Οι πρώτες φωτογραφίες με τον νεογέννητο γιο της.

Η Ειρήνη Ψυχράμη και ο σύζυγός της, Λάμπρος Κτεναβός, έγιναν γονείς για δεύτερη φορά, καθώς πριν μια εβδομάδα υποδέχτηκαν στον κόσμο το δεύτερο παιδάκι τους.

Το χαρμόσυνο γεγονός αποκάλυψε μέσα στο Σαββατοκύριακο, ο Δημήτρης Μακαλιάς, ο οποίος είναι παντρεμένος με την αδελφή της τραγουδίστριας, Αντιγόνη Ψυχράμη.

Το μεσημέρι της Δευτέρας, η Ειρήνη Ψυχράμη έκανε την πρώτη της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας τις πρώτες φωτογραφίες με τον νεογέννητο γιο της.

«Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα τον Βασίλη Βεργέτη, τον γυναικολόγο που για δεύτερη φορά με ξεγέννησε και με φυσιολογικό τοκετό (VBAC) η ηρεμία του ήταν αυτή που με βοήθησε από την αρχή μέχρι το τέλος, τη μαία μου Νόπη Κυριακίδου που με αγκάλιασε και αφέθηκα στα έμπειρα χέρια της, τις νοσηλεύτριες , τους βοηθούς νοσοκόμων. Ήταν μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ, με τους ανθρώπους μας κοντά, ένα δωμάτιο γεμάτο αγάπη ως πάνω, η αρχή ενός ταξιδιού γεμάτο όνειρα μόλις άρχισε! Σας ευχαριστούμε όλους!», έγραψε η Ειρήνη Ψυχράμη.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Irene Psychrami (@irina_psych)

Διαβάστε επίσης:

Διδυμότειχο: 4 παιδιά σε 5 χρόνια απέκτησαν οι γονείς του υποσιτισμένου νεκρού βρέφους

Διδυμότειχο: Πέθανε 9χρονη από στρεπτόκοκκο

Ανησυχία παιδιάτρων για αύξηση κρουσμάτων ιλαράς

Ροή Ειδήσεων