Αρχική InfoMommy Νέα Μάνα διαπιστώνει ότι το αυτιστικό παιδί της ξέμεινε στο αεροδρόμιο της Κρήτης και τώρα ζητά αποζημίωση!

Μάνα διαπιστώνει ότι το αυτιστικό παιδί της ξέμεινε στο αεροδρόμιο της Κρήτης και τώρα ζητά αποζημίωση!

Τον τρόμο έζησε η Βρετανή Nicola Purdy, μητέρα τριών παιδιών, κατά την επιστροφή από ταξίδι στην Κρήτη, όπου βρέθηκαν οικογενειακώς στις 28 Μαΐου. Στις 4 Ιουνίου, και καθώς η οικογένεια γυρνούσε αεροπορικώς στην Ουαλία, στο αεροδρόπιο του Κάρντιφ, συνειδητοποίησε, ότι ο ένας γιος, ο 24χρονος Τζακ, ο οποίες έχει και αυτισμό, έλειπε.

Όπως αποκαλύφθηκε μετά την επιστροφή της οικογένειας πίσω, στο αεροδρόμιο της Κρήτης, δεν επέτρεψαν στον νεαρό να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο, επειδή είχε ημικρανίες κι έκανε εμετό, και δεν ενημέρωσαν καν τη μητέρα του γι'αυτό.

Σύμφωνα με την ίδια, ο Τζακ απομακρύνθηκε από την καμπίνα του αεροσκάφους από έναν γιατρό, όταν διαπιστώθηκε ότι είναι άρρωστος. Η μητέρα, λέει, ότι οι υπεύθυνοι της είπαν ότι θα τον οδηγούσαν σε διαφορετική (business) θέση στο αεροπλάνο: «Ο γιατρός ήρθε και τον πήρε μαζί με την κάρτα επιβίβασής του και είπε ότι θα τον έβαζαν στην πτήση σε θέση προτεραιότητας».

Ωστόσο, δεν έγινε έτσι. Μόλις έφτασαν στο βρετανικό αεροδρόμιο, έψαχναν μάταια επί τρεις ώρες σε όλο το αεροδρόμιο για να τον βρουν. Όμως ο Τζακ ήταν ακόμα στην Κρήτη χωρίς χρήματα, διαβατήριο και κινητό! «Θα σκέφτηκε ότι όλοι τον εγκαταλείψαμε. Ήταν φρικτό όλο αυτό», προσθέτει η μάνα.

Πλέον, η 48χρονη μητέρα, ζητά αποζημίωση από το ταξιδιωτικό πρακτορείο που σχεδίασε το ταξίδι, την εταιρεία TUI: «Η εταιρεία πρέπει να μας αποζημιώσει και να εξασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί σε κανέναν άλλο».

Τελικά, ο Jack επέστρεψε στο σπίτι του με ασφάλεια, με τη βοήθεια των βρετανικών αρχών η οποία κάλυψαν πλήρως τα έξοδα της επιστροφής του. Το παλικάρι βρέθηκε στην πρώτη διαθέσιμη πτήση, συνοδευόμενο από εργαζόμενο της TUI, και από το αεροδρόμιο μισθώθηκε ταξί που την πήγε στην πόρτα του σπιτιού του.

Εκπρόσωπος της TUI UK δήλωσε: «Λυπούμαστε που ο γιος της κ. Πάρντι αρρώστησε στο σαλόνι του αεροδρομίου πριν από την πτήση του. Μόλις πληροφορηθήκαμε, ότι είχε επιστρέψει από το νοσοκομείο και ότι βρισκόταν ακόμα στο αεροδρόμιο, τους υποστηρίξαμε πλήρως οργανώνοντας και πάλι μια πτήση πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο και ένα ταξίδι προς το σπίτι, καλύπτοντας το συνολικό κόστος.»

Πηγή: Mirror 


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.