Οι δάσκαλοι προειδοποιούν: “Η τηλεκπαίδευση δημιουργεί μαθησιακά κενά που θα αποκαλυφθούν με το άνοιγμα των σχολείων”

Καταγγελία μητέρας: "Το 97,6 των τάξεων κάνει τηλεκπαίδευση, γελάω. Εμείς ακόμα περιμένουμε να συνδεθούμε "

Λογαριασμό… για το πόσο «κόστισε» στην πρόοδο των μαθητών η τηλεκπαίδευση που εφαρμόζεται ακόμη και σήμερα στα νηπιαγωγεία και κυρίως στα δημοτικά σχολεία θα κάνουν μετά τη διά ζώσης επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Αποστόλη Μούσιο, η τηλεκπαίδευση στη διάρκεια της καραντίνας προκαλεί εκπαιδευτικές ανισότητες που θα εμφανιστούν με την επαναλειτουργία των σχολείων δια ζώσης.

Στο περιθώριο παράστασης διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στο πλαίσιο της πανελλαδικής ημέρας δράσης για την παιδεία, ο κ. Μούσιος θεώρησε δεδομένο ότι με την επιστροφή στις τάξεις θα εντοπιστούν προβλήματα. «Τα κενά, που υπάρχουν, θα πρέπει να τα θεραπεύσουμε άμεσα, προκειμένου οι μαθητές να συνεχίσουν στην ερχόμενη σχολική χρονιά χωρίς κενά», ανέφερε.

Ο ίδιος εστίασε το πρόβλημα κυρίως σε ομάδες μαθητών όπως Ρομά, προσφυγόπουλα, αλλά και παιδιά πολύτεκνων οικογενειών που έκαναν όλα μαζί χρήση οικιακού δικτύου ίντερνετ για τα τηλεμαθήματα, αλλά και παιδιά οικονομικά αδύναμων οικογενειών που είχαν ελλιπή τεχνολογικό εξοπλισμό και δεν συμμετείχαν επ’ ίσοις όροις στις ψηφιακές τάξεις.

Η λύση των τμημάτων ένταξης

Πρότεινε δε, αφού συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων σε κάθε σχολείο και εντοπίσουν τους μαθητές που έχουν μείνει πίσω στην σχολική ύλη, να δημιουργηθούν τμήματα ένταξης είτε να γίνει ενισχυτική διδασκαλία ώστε να θεραπευτούν τα κενά της τηλεκπαίδευσης.